R-evolution™'
Legacy Member
Hallo ,
Ik zit hier elke maand met een rekening van +150 euro en soms wel +300 .
Nu ben ik op zoek naar iets zoals skype ofzo om deze rekeningen te beperken . Het probleem zit vooral in de internationale communicatie .
Wat dus ideal zou zijn :
1 programma waarmee :
- ik internationaal en nationaal kan bellen aan een laag tarief , vooral naar gsm .
-Ik wil internationaal en nationaal kunnen sms'en aan een laag tarief .
Ik dacht aan skype (0.017€ / minuut ) maar is dat ook naar mobiel , en kan je daar ook mee sms'en ?
grtzz
Ik zit hier elke maand met een rekening van +150 euro en soms wel +300 .
Nu ben ik op zoek naar iets zoals skype ofzo om deze rekeningen te beperken . Het probleem zit vooral in de internationale communicatie .
Wat dus ideal zou zijn :
1 programma waarmee :
- ik internationaal en nationaal kan bellen aan een laag tarief , vooral naar gsm .
-Ik wil internationaal en nationaal kunnen sms'en aan een laag tarief .
Ik dacht aan skype (0.017€ / minuut ) maar is dat ook naar mobiel , en kan je daar ook mee sms'en ?
grtzz