toru
Legacy Member
Ik zoek een nieuwe grafische kaart van rond de 150-200 euro (iets meer mag ook maar niet teveel) Ik heb op dit moment een Asus ATi x600 XT. Maar deze blijkt ook te verouderen. Mijn enige wens is CSS serieus te kunnen spelen(zonder tweaks op low 100 fps flat proberen
) en de nieuwere games op wat hogere detaillevel te kunnen spelen (zoals fear nu op low-mid, mag toch wel mid-high gfx worden vind ik
)
Dus, iemand voorstel ?
edit: pci-e offcourse
) en de nieuwere games op wat hogere detaillevel te kunnen spelen (zoals fear nu op low-mid, mag toch wel mid-high gfx worden vind ik
)Dus, iemand voorstel ?
edit: pci-e offcourse

)
??? zeer goede prijs kwaliteitkaart (wrs de beste prijs kwaliteitkaart op het moment).