hmm is u mening he en waste of money ik krijg genoeg trg voor m n 7800gt dus why not

en vergis u niet aan een flightsim want als je alle grafische opties enzo openzet en dan nog AA en de hele add ons en nog erbijneemt krijgt m'n 7800gt het toch zwaar