Skizzy
Legacy Member
Hallo,
Met het oog op mijne nieuwe pc zoek ik nog een degelijke voeding
.
Ik had eerst gedacht aan de Tagan 580-U15, degelijke voeding dat weet ik wel, maar dan zag ik die Hiperracing staan, en die was ng een stuk goedkoper, dus vroeg ik mij af of iemand er ervaring mee heeft?
Is het een beetje een degelijke voeding?
En ja, ik wil graag die 20€ besparen, ik probeer alleen het nodige te kopen, zodat ik wat kan besparen
.
Cheers
Met het oog op mijne nieuwe pc zoek ik nog een degelijke voeding
.Ik had eerst gedacht aan de Tagan 580-U15, degelijke voeding dat weet ik wel, maar dan zag ik die Hiperracing staan, en die was ng een stuk goedkoper, dus vroeg ik mij af of iemand er ervaring mee heeft?
Is het een beetje een degelijke voeding?
En ja, ik wil graag die 20€ besparen, ik probeer alleen het nodige te kopen, zodat ik wat kan besparen
.Cheers
