reen
Legacy Member
Ik weet dat er vroeger een aankoopadvies forum was maar ik vond em niet meteen.
Een vraagje aan de mensen die de NOKIA 6610 bezitten/bezaten: Ik kan deze GSM kopen voor een zeer zacht prijsje, hij is een half jaar oud. Zou ik dit doen of niet? Zijn er opvallende voor- of nadelen?
Mvg
Stijn
Een vraagje aan de mensen die de NOKIA 6610 bezitten/bezaten: Ik kan deze GSM kopen voor een zeer zacht prijsje, hij is een half jaar oud. Zou ik dit doen of niet? Zijn er opvallende voor- of nadelen?
Mvg
Stijn
