Archief - wa denke jullie "experts" over deze kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vincent99

Legacy Member
yuuuu ik ben dus van plan vor een nieuw graka te steke mor heb jullie raad nodig :) mijn bugget is +-200€ zelf had ik in gedachte
xfx geforce 6600gt 256mb ddr3 wa denke jullie :help: me plz

Jense777

Legacy Member
PCI-E of AGP?

Als je een 6600GT neemt, die nemen met 128MB geheugen: deze is nl. beter dan de 256MB versie zeggen ze hier.

vincent99

Legacy Member
de agp versie en serieus 128mb beter dan de 256mb ?
daar verschiet ik wel van

fraCk

Legacy Member
kunt ge uw specs even posten, is een heel verschil als ge een amd 2600+ hebt of een 64 3500+ :p

vincent99

Legacy Member
hier mijn specs :intel p4 3000ghz
mobo:intel 865pe/848p + ich5 chipset based
ram:geil dual channel ddr433 pc 3500
vga:ati radeon 9800xt 128mb ddr

fraCk

Legacy Member
vincent99 zei:
hier mijn specs :intel p4 3000ghz
mobo:intel 865pe/848p + ich5 chipset based
ram:geil dual channel ddr433 pc 3500
vga:ati radeon 9800xt 128mb ddr
hmm, ik betwijfel als een upgrade van 9800 xt naar 6600 gt de moeite is. Heb geen ervaring met beide kaarten dus ik zou even wachten op wat reacties :)
6600gt is wel de beste tot €200 normaal gezien :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Dacht dat de 6600GT 256MB wél beter is dan de 128MB maar het prijsverschil is de paar fps lang niet waard.
De upgrade naar een 6600GT zal zeker geen fenomenaal verschil zijn zoals hierboven gezegd.

Ik zou voor zo'n systeem eerder uitkijken naar een 6800GS (wel moeilijk voor AGP te vinden voorlopig) of als je dat nog vindt een 6800LE. Ik zou in jou plaats wat rondkijken voor een tweedehands-kaart of nog wat doorsparen.

Davion

Legacy Member
6600GT zou ik niet kopen, ik zou minstens naar 6800GS upgraden zoals al gezegd (250€ +/-)

BE_Dark Mugge

Legacy Member
ik heb MSI NX6600GT 128 MB zelfde lik die dat ge hier bedoeld denkek :d en ik ben daar heel tevreden over! voor cs, cs:s, hl² is dat allemaal goed, buiten hl², zou wel es onder 80FPS durven gaan maar das zeker geen ramp!

Davion

Legacy Member
Das geen slechte kaart, maar hij is imo het geld niet waard als ge nu nen 9800XT hebt zitten :)

vincent99

Legacy Member
tis wel gene echte xt da ik nu heb :) hij is geflasht
weet nie of da da iet uitmaak maar denk het wel probleem is namelijk da ik me mijn systeem nog geen farcry kan spelen en denk dat dit te maken heeft me mijn vga kaart en op aanraden van vrienden die 66+00gt zou kopen

Davion

Legacy Member
Wel raar, Ik heb indertijd op mijne 9800XT FarCry gespeeld, op High Details zelfs, moet zeker gaan imo, installeer anders eens de laatste drivers, de 5.11 met control panel.

Davion

Legacy Member
met Control CENTER is dat, ge meot eens die met Control PANEL pakken, dat Control Center trekt op niets.

vincent99

Legacy Member
zou het het ram geheugen kunne zijn ik heb wel goed ram maar te weinig msn
heb namelijk 512mb zou dat het prob kunne zijn en nie de vga kaart

vincent99

Legacy Member
zou je msn een linkje kunne zette vor die 5.11 (control panel)

Davion

Legacy Member
Op de ATI site, ergens bij Previous Drivers versions als ge XP al hebt geselecteerd :)

RealFlub

Legacy Member
:p 3000ghz wauw, zo'n processor :p

3GHz bedoel je vast :)

en die 9800XT moet zeker goed zijn, vast slechte drivers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan