Archief - wat denken jullie hiervan ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nahrtent

Legacy Member
50 euro kast Case-Master V770SL (geen voeding)

55 euro Case-Master X-power 400watt dual fan lown noise

179 euro AMD Athlon 64 3200+ Processor [Socket 939] - cooler included

95 euro Asus A8N-E Nforce 4 PCI-E
ASUS A8N-E (PCI Express, socket 939, NFORCE 4 , DDR400, SATA raid, 8 channel SOUND, LAN, USB2.0)

49 euro Kingston DDR 512Mb PC-3200 400Mhz
49 euro Kingston DDR 512Mb PC-3200 400Mhz

209 euro ASUS Nvidia EN6600GT SILENCER 256DDR3 HDTV/Out DVI-I 2V

115 euro HDD Maxtor 250GB 7200rpm ATA150 - SATA

46 euro Nec DVD RW ND-4550 OEM excl. software SILVER

54,45 euro Assembly & Testing complete computer

15 euro Case-Master 33:1 + USB 2.0 Internal Cardreader - Silver

25 euro Case-Master Blue Light Keyboard Black

25 euro Microsoft Internet Scroll Optical 4 button

totaal plus-minus 1000 euro ( het budget is tevens 1000 euro )

R-evolution™'

Legacy Member
maxtor eventueel vervange door western digital of seagate fzo .
De rest ziet er vrij goed uit

JackF

Legacy Member
Persoonlijk ben ik niet zo voor de Casemaster spullen wegens hun niet al te beste kwaliteit. Als low budget case en voeding is er kwalitatief betere hardware voorhanden voor dezelfde prijs

Jense777

Legacy Member
- 1x 1024MB RAM nemen. Hou je nog een slot vrij voor een eventuele upgrade later
- 6600GT 128MB RAM is beter qua prijs kwaliteit dan de 256MB versie
- ik zou andere voeding nemen: Antec, Enermax, ...

Nahrtent

Legacy Member
da van die 1 * 1024 is niet nodig, er zijn 4 slots :) en op die 50 euro zal het met die grafische kaart net op aankomen, tg bedankt ;D

Davion

Legacy Member
- Neem deftige kast + voeding, Casemaster is boegt.
- Neem 1x1024Mb, als ge later anders bijsteekt hebde 4x512Mb, en dan valt u snelheid terug.
- Pak een 6600GT 128Mb
- Pak een ander merk HDD.

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Davion zei:
- Neem 1x1024Mb, als ge later anders bijsteekt hebde 4x512Mb, en dan valt u snelheid terug.
- Pak een ander merk HDD.

2 x 1024 in SC of 4 x 512 op 2T..

en hoelang blijf je nog zeiken op maxtor?

Nahrtent

Legacy Member
hola i kvolg het nie, ge kunt tog oo kgwoon 2x 512en 1x 1024 ? en casemaster, is a beter of slechter dan standaardkasten ?
en wat is dat nu met die maxtor ?

Davion

Legacy Member
- 2x1024Mb werkt wel in DC.
- Tot in juni.

Casemaster is idd slechter.

nerioguykes

Legacy Member
Neem ipv ne 6600gt nen 6800gs, en die case kzou u een Antec sonata II inclusief voeding kunnen aanraden die kost nauwelijks iets meer en antec heeft hele degelijke voedingen en cases. (Ik bedoel dan als ge de prijs van uw (sorry ze) brol voeding en brol case die voorsteld samentelt)

Nahrtent

Legacy Member
ti niks
:niceone: vrije meningsuitin dude :niceone:
trouwens, die pc is niet door mij samengesteld, mar door een medewerker van mijne pa, ik zet dat hier opt forum om eens d egedachten van andere gamers te horen, en die 6800 ? is die lagere kwaliteit dan 6600 ?

Nahrtent

Legacy Member
50 euro meer ongeveer ? dat valt heel goed mee, nog verdere suggesties ?

Tsommy

Legacy Member
zijn der problemen met Maxtor ofzo? Ik lees hier al in een paar threads waar ze u maxtor afraden? Wrm?

Arcan

Legacy Member
maxtor heeft geen te goeie naam, staat bekend voor af en toe eens te crashen ;) heb het ook nog meegemaakt...

JackF

Legacy Member
SATA is iets sneller dan ATA en de datakabel is veel minder breed dan een ATA kabel. Persoonlijk ben ik een voorstander van Seagate ( stille schijven en 5 jaar garantie)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan