U wilt geluid? Dit raad ik aan:
- Simpele versterker
http://www.bestekeus.nl/shop/produc.../11059?BKsid=42908e5d72cfe6643e1f58d2a277af9f
- Goeie JBL-boxen
http://kieskeurig.nl/product/422A443E14076D18C1256CDB004199DB.htm (zie ook de reviews daar)
- Zoek ergens een goedkope Audigy 2/4-bulkkaart.
Dit gaat honderd keer mooier klinken dan eender welke PC-geluidsset (en ik spreek uit ervaring), zeker in vergelijking met die bassige Z-5500 en consoorten, en het ligt mits wat zoeken nét in uw budget. Uw geluidskaart hangt ge simpelweg via analoge ingangen op de receiver, de boxen op de receiver en klaar is kees. En ge hebt er een gratis radio bij.
Dit is uiteraard op voorwaarde dat ge ook naar muziek gaat luisteren via uw PC, als het zuiver voor te gamen is heeft het niet veel zin €500 te spenderen en kan je beter dit kopen:
http://www.pixmania.be/be/nl/134921/art/altec-lansing/5-1-speakers-5100.html. Deze set doet het uistekend in games en films en biedt een aardige muziekklank als extraatje.