PineMangoes
Legacy Member
Flame me zo hard je wil, ik blijf erbij. Een x1800 xt (zeker die met 512 MB) is momenteel een betere keuze dan een 7900 GT. Prestaties min of meer gelijk (ze winnen +/- elk om de beurt), maar de x1800 heeft AVIVO (vree handig), kan HDR + AA draaien en performance van de ATi kaarten verhoogt met iedere driver update opnieuw. For the record, ik draai zelf een 7800 GS in m'n rig, dus niet bepaald een ATi fanboy...
, Maar voor beeldkaart ga ik toch voor ATI omdat ik daar korting op kan krijgen van 20%
Ben er jaloers op.
haha)
worden. Maar ja ik heb er voor gewerkt