Archief - welke grafische kaart?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B4mb!

Legacy Member
k zoek een grafische kaart te koopen voor maximum 300 euro
wat zou dan den beste koop zijn?:confused:

[NeO]-mtr

Legacy Member
De 6800GS is de beste keuze voor uw budget, of je spaart nog een beetje door tot je voor ~350€ een 7800GT hebt, dewelke ineens een heel pak sterker is. :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Beter dan dit vind je niet onder de 300 € en MSI is een goed merk.

potloodslijper

Legacy Member
6800GS, X800XL, X850XT (299 bij Forcom)
Ik zou gaan voor die X850XT, een hele goede kaart voor maar 299 euro

Davion

Legacy Member
Neen, Maar de 6800GS levert dezelfde prestaties en is voor nVidia goedkoper te maken.

saikoboarder

Legacy Member
een x850xt zou ik nooit nemen.
duurde en de 6800 heeft al nieuwe technologien enzo.
de prestaties zijn ook ongeveer het zelfde en de 6800 is goedkoper.

maar post mss ook eens de rest van je systeem want mss is dit totale overkill

B4mb!

Legacy Member
NEC 4550 16X ZWART DVD-RW



CORSAIR TWINX 1024MB PC3200(2X512MB)


MAXTOR 300GB 16MB SATA150 7200RPM


MSI K8N SLI PLATINUM SOCKET 939 SOUNDBLASTER LIVE


AMD ATHLON64 939 3500+ VENICE BOXED SOCKET 939


voila hier is het k moet het wel nog bestellen en de grafische kaart is er nog nie bij

magnusjb1

Legacy Member
zeker de 6800GS, is de beste kaart die er voor <300 kan krijgen

potloodslijper

Legacy Member
De enige nieuwe technologie die de 6800 heeft is Shader Model 3.0, maar daar zijt ge voorlopig enkel nij Doom 3, Quake 4 of F.E.A.R. iets mee, en als dat niet uw favo games zijn, dan kunt ge enkel wachten op toekomstige games die gebruik maken van SM 3.0

magnusjb1

Legacy Member
X850 iis heel klein beetje beter in meste games (in doom wint de 6800GT wel dik), maar dat kleine snelheidsverschil is het verschil in prijs niet waard

(bron: pc gameplay december 2005)

Painkill02

Legacy Member
Voor &#8364;300 heb je gemmakelijk al een 7800 GT PCI-E waarom dan een 6800 GS kopen :wtf: .
BRON : http://www3.hardwareversand.de/8VXe...394&aid=5319&basket.add_aid=5319&basket.tkt=1

Ik geloof dat dat de goedkoopste 7800 GT (MSI) die er bij staat geloof ik.
Je moet je verzendingskosten wel nog rekenen dat komt op zo een &#8364; 17,50 je zal mss iets over je budget gaan.
Maar de 7800 GT PCI-E is duidelijk toch nog een pak beter dan de 6800 GS , X850XT ... :);).
Je kan deze kaart zelfs gelijk stellen aan een X1800XL van ATI :);) , dus als ik van jou was zou ik niet twijfelen , kopen die handel :);).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan