Archief - welke headset???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
budget dat ik eraan wil geven, +- 25 euro

of is dat echt te weinig? Moet fatsoenlijke kwaliteit zijn qua geluid etc...

exo

Legacy Member
Ik heb nen logitech (kweenie just welk model) maar koste me 29.99 € in de Makro.
Wel met Jackskes en niet met usb ofzo.
Volumeregelaar en micro-mute button.

-dawnz-

Legacy Member
geen Logitech ... das rommel
25€ is ECHT wel teweinig ...

kwaliteits headsets zijn:

Sennheiseer PC150/PC160
STEELSOUND 5H
IceMat Siberia

kosten allemaal iets van een 54-60€ bij www.rodcad.be

NoizeSuppressor

Legacy Member
ja te weinig, ge moe alles in zijn context zien. Ik heb ook de slechte gewoonte van altijd veel te dure dingen te kopen die ge toch maar ene keer op 't jaar gebruikt. Ik zou da ni constant op mijn kop hebben daarom dat niet high end hoeft. Ik heb zelf ne pioneer hdj 1000 ma as ge da elke dag gebruikt vo te draaien is da zijn geld waard...

dus rond de 25-30 euro nix fatsoenlijk te vinden?

DaMob

Legacy Member
Ja sorry om hier ook even men vraag te stellen maar vond het onnuttig om een nieuwe thread hier voor te maken. Want ik zit met ongeveer dezelfde vraag. Als je het erg vindt dan open ik wel een nieuwe.
Ik zoek een headset die het geluid van buitenaf volledig afschermd, zijn de hier door dawnz genoemde zo'n headsets?

Merci! (En sorry voor de thread half in te nemen :))

Bontus

Legacy Member
Ik heb ene van 35 euro uit de fnac (is wel dure winkel voor headsets) en ik ben er zeer tevreden van, goeie kwaliteit. Goed voor skype, klinkt zeker beter dan met gsm bellen.
Enkel is de kabel eraan te lang spijtig genoeg, meer voor desktop dan voor laptop, let daar ook op dan als je één koopt.
Ik zou zeggen <40 euro, en je vindt zeker nog kwaliteit.
Tenzij je dj bent of zo.

DaMob

Legacy Member
Ah kabel moet zeker lang genoeg zijn :). Kben wel met dj-ing bezig, maar het is gewoon voor op pc dus als het wat het geluid van rondom afsluit is het al zeer goed :).

NoizeSuppressor

Legacy Member
't is gewoon puur voor af en toe is te klappen, dat geen schraal geluid is dat uw oren nog meer omzeep doet dan al dat gemix al doet hehe

MeMento-DFB

Legacy Member
kben enorm tevreden van men icemat siberia en em zit ook nog goed rond uw oren (die heeft trouwens een erg erg erg lange kabel :p)

neemt is een kijkje op www.tek-9.net/shop ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan