Th3 aLmIgHtY
Legacy Member
mijn pc valt soms uit wanneer ik een game speel, het scherm vindt geen aansluiting meer maar de pc blijft draaien en als ik aan de heatsink van mijn graka voel is die super heet (ik kan mijn vinger er niet op blijven houden)
ik veronderstel dat mijn koeling niet meer deftig werkt, hij draait nog wel maar ja (ik hoor mijn koeler van mijn graka ook soms lawaai maken ...)
nu bij de plaatselijke winkel is er een sharkoon koeler, maar hij lijkt mij misschien wat te 'simpel'
http://www.qbytes.de/images/tnsh_blue_SVC1.jpg
zijn er misschien suggesties? ik ben niet vanplan te overklocken ofzo
Arctic Cooling ATI Silencer 1 ARC-ATI-1 ?
thx
ik veronderstel dat mijn koeling niet meer deftig werkt, hij draait nog wel maar ja (ik hoor mijn koeler van mijn graka ook soms lawaai maken ...)
nu bij de plaatselijke winkel is er een sharkoon koeler, maar hij lijkt mij misschien wat te 'simpel'
http://www.qbytes.de/images/tnsh_blue_SVC1.jpg
zijn er misschien suggesties? ik ben niet vanplan te overklocken ofzo
Arctic Cooling ATI Silencer 1 ARC-ATI-1 ?
thx

