Mijn vriendin heeft de T905, zelfde als 705 maar dan 17 ipv 19" en die zag er op het eerste zicht wel goed uit.
Maar nu gaat dat vermeldt dat ge die niet kunt kantelen, dat vindt ik wel jammer, zou graag hebben dat dat wel mogelijk is.
What about the LG ?
Iemand ervaringen met LG-monitoren en welbepaalde de LG 1717S ?
Ik kan budget eventueel verhogen tot max 290-300€ maar dat is echt de limiet, zijn er heel goede samsungs in deze prijsklasse , daar hoor ik toch alleen maar goeds van.
Jannick