Archief - zaak van de eeuw,denk ik amilo laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cakeman

Legacy Member
Fujitsu Siemens heeft op zijn eigen computerforum aangegeven dat er geen oplossing beschikbaar is of komt voor het 'lagging issue' waar vorige maand melding van werd gemaakt. Dit probleem houdt in dat sommige Amilo M-laptops regelmatig één à twee secondes bevriezen tijdens het spelen van games of het weergeven van geluid of beeld. Oorspronkelijk werd er vermoed dat het lagging issue veroorzaakt wordt door een rekenfout in de RAID-controller. Dit werd ook bevestigd in sommige e-mails van de helpdesk van Fujitsu Siemens, maar inmiddels lijkt die uitleg van hogerhand terzijde geschoven te zijn.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/41490

belgarath03

Legacy Member
een mooie laptop met mooie specs: een centrino cpu, een degelijke graka, 1gb ram => zeker niet slecht

edit: had de reply van cakeman nog niet gelezen, dat verandert natuurlijk de zaak

deluc

Legacy Member
kheb der wel nog geen games opgezet
kheb hem hier om te testen en eventueel te kopen uit een "goede bron"
is wel meer eenmalig aanbod

zit 1 gih ram in
80 gih harde schijf
x700 via pci dus niet shared


en kzal eerlijk zijn, ***** *****

doen of niet??????????????????
denk het wel zeker?

SMa

Legacy Member
en welke cpu?
ze gaan van 1.60 tot 2.00 & 2.13

ziet me er toch nog een koopj uit
maar of je er iets mee bent... die lagging issue ziet me er niet handig uit

Yank

Legacy Member
'k Zou hem zeker eerst heel uitgebreid testen (= meer dan 1u volledig stressen) en let zeker op het probleem van die 'lag'. Als dat nu 1x voorkomt in een uur is dat niet echt erg (maar het kan wel verslechteren natuurlijk), maar als dat om de paar minuten is, is dat heel vervelend.
En let ook op de staat van de batterij, ook belangrijk aspect bij een laptop.

Voor de rest: enorm mooie prijs voor die laptop, eigenlijk verdacht mooi.

neo_rufus

Legacy Member
over dat lagging gedoe, moet je wat geluk hebben denk ik. verschilt van model tot model volgens mij. iemand van men klas heeft dezelfde en ik heb hem hierover nog niet horen klagen.

deluc

Legacy Member
net eens racespel geinstelleerd
kga em eens doen draaien se

deluc

Legacy Member
draait mooi vlot hoor
eeens paar rondekes gereden en niet een schokske gezien

dus da bakske ga ik kopen se

mocht er iemand intresse hebben in nen vaio
binnen het uur laten weten;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan