Genious
Legacy Member
Myst!Q zei:Ksnap em ook niet, tzal wel iets voor marginalen zijn ..
Ja zeg, die mensen die algemeen beschaafd Nederlands spreken en schrijven zijn zo marginaal he :ironic:
noemen gebruik je als je iets of iemand een naam geeft.
heten gebruik je als je de naam zegt dat iets of iemand heeft.
vb: U heet Myst!Q, maar ik noem u de-Nederlandsonkundige-persoon-op-games-dot-telelet-dot-be
Begrijp je het nu (oeps, ik zei bijna "Versta je het nu?"
)PS: of de naam goed gekozen is laat ik in het midden
