Archief - 48 uren rush @ telenet music

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
damned, stuk gemist. twas dat of een zwart ei:unsure:
die trance is ook wel nog sjiek vo als achtergrondmuziekje en luistermuziek.

Mr Syphon

Legacy Member
dit is ook een liedje van pirates of the caribbean :p trance mix van tiesto dacht ik

SilentSpring

Legacy Member
Mr Syphon zei:
dit is ook een liedje van pirates of the caribbean :p trance mix van tiesto dacht ik
jup, alle 3 juist. kwist dat iets met ne film te maken had^^

Real

Legacy Member
Merci. Kben er zelf nie al te content van, mor alé. :)

Tracklist:
01 Chicane - Saltwater
02 Fonzerelli - Moonlight Party
03 Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix)
04 Arksun - Arisen
05 Orjan - Arctic Globe
06 Filterheadz - Endless Summer
07 Kobbe vs Balthazar & Jackrock - Moonshine
08 Southside Spinners - Luvstruck (Klubbheads 2005 Remix)
09 Mark Norman - Brasilia
10 Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto Orchestral Remix)
11 Veracocha - Carte Blanche

Babs

Legacy Member
Zeg mannen komaan intunen eh, Desperatozz is weer van zijne beste kant aant laten zien :D

ComputerVISTA

Legacy Member
zeg babs, waar vind ik een lijst avn welke dj's er nog moeten komen?

Ik zie het niet direkt op de site, ja in't klein maar een volledige lijst aub.

Alvast bedankt

ComputerVISTA

Legacy Member
dankoewel :)

Nu weet ik dak moet luisteren van 1 tot 3; niet voor de jump maar hij heeft beloofd de marinus wat hardcore te draaien :)

Flipkikker

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
dankoewel :)

Nu weet ik dak moet luisteren van 1 tot 3; niet voor de jump maar hij heeft beloofd de marinus wat hardcore te draaien :)

hardcore?? :)
dat zal ik dan moeten missen :( (gelukkig kan ik de setjes nog dloaden)
kben vanmorgen om 8u opgestaan door de warmte, stekende hoofdpijn en misselijkheid (geen kater, want kheb nix gedronken)
echt klotig, dus hopelijk morgen in orde om te mixen, heb daardoor niet kunnen oefenen :doh:

zeg me hoe het was éh ;)
dan hebk nog een hardcore setje bij ^^

Dj-Marinus

Legacy Member
belofte wordt waargemaakt van de hardcore, t laatste half uur zal wel hardcore worden.. dus heb geduld.. t komt goed!

ComputerVISTA

Legacy Member
Dj-Marinus zei:
belofte wordt waargemaakt van de hardcore, t laatste half uur zal wel hardcore worden.. dus heb geduld.. t komt goed!

Ik ben in volle verwachting Marinus en op voorhand bedankt :niceone:

televetforum

Legacy Member
Hardcore requestjes :

my empty bottle
i come correct
demons (promo mix)
killing scum


thx ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ola nog een hardcore liefhebber?

Ik vraag maar 1 ding, ergens als je plaats hebt.... Thunderball, maakt niet uit van wie maar liefst bonzai.

Als je het nergens tussen kan passen, no prob hoor maar dat blijft toch men favoriet en ja ik ben meer het oldschool type ;) Jeugdsentiment he ;)

televetforum

Legacy Member
bwa, meer french tek
maar zo'n klassiekertjes zijn altijd zalig om te horen in een setje :)
een hele avond hardcore is niets voor mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan