Ali_
Legacy Member
Ik had met mijn beste vriendin afgesproken dat we op het moment dat het nieuwe jaar van start zou gaan ik haar zou bellen, dus ik doe dat.
Ik bel 5 min en 19 seconden, en er is 5 euro van mijn belwaarde af gegaan.
Normaal bel ik voor 30 cent per minuut. Maar nu heb ik 1 euro mer minuut betaald precies...
Oke, die 5 euro is nu geen ramp, maar ik vraag me af waar dat aan zou liggen, toch niet voor nieuwjaar, want da zou het meest belachelijke ooit zijn. Nog mensen zoiets meegemaakt ?
Ik bel 5 min en 19 seconden, en er is 5 euro van mijn belwaarde af gegaan.
Normaal bel ik voor 30 cent per minuut. Maar nu heb ik 1 euro mer minuut betaald precies...
Oke, die 5 euro is nu geen ramp, maar ik vraag me af waar dat aan zou liggen, toch niet voor nieuwjaar, want da zou het meest belachelijke ooit zijn. Nog mensen zoiets meegemaakt ?

Algoed dat ik 25 euro van humo heb gekregen hé 