Archief - 5 min bellen voor 5 euro ???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
Ik had met mijn beste vriendin afgesproken dat we op het moment dat het nieuwe jaar van start zou gaan ik haar zou bellen, dus ik doe dat.
Ik bel 5 min en 19 seconden, en er is 5 euro van mijn belwaarde af gegaan.
Normaal bel ik voor 30 cent per minuut. Maar nu heb ik 1 euro mer minuut betaald precies...
Oke, die 5 euro is nu geen ramp, maar ik vraag me af waar dat aan zou liggen, toch niet voor nieuwjaar, want da zou het meest belachelijke ooit zijn. Nog mensen zoiets meegemaakt ?

Cazzz

Legacy Member
Ik ben ook heel vreemd meer als 10 euro op mijn kaart kwijt. En ik heb niet echt veel gebeld.. Wel veel gesms't maar toch.. Voor 10 euro is dat wel wat..

Nu je het zegt, der is idd ook veel geld kwijt bij mij..

Garmir

Legacy Member
Tjah, kan gebeuren;

Normaal stuur ik gratis berichten (proximus generation) ik stuurde 20 berichten online en twas allemaal van men kaart af de rotzakjes

deathsythe

Legacy Member
damee, ik dacht al dat er door 3 smskes mijn belwaarde fors daalde :X

Garmir

Legacy Member
Kga morge eens zien wanneer men gespreks en zendhistorie online staat bij payandgo online. Als ik ook zie dat ik voor smsjes betaald heb dan zullen ze van me horen.

Ali_

Legacy Member
Hmm, allemaal heel vreemd. Mijn smsjes zijn wel van mijn gratis smsjes afgegaan (tempo music). Maar dat bellen...

Citanul

Legacy Member
Jullie zullen waarschijnlijk wel zo één of andere bonus geactiveerd hebben: x-aantal berichten voor 5 Eur per maand...En die 5 eur is nu van uw kaart af omdat we in de volgende maand zitten.

Ali_

Legacy Member
Citanul zei:
Jullie zullen waarschijnlijk wel zo één of andere bonus geactiveerd hebben: x-aantal berichten voor 5 Eur per maand...En die 5 eur is nu van uw kaart af omdat we in de volgende maand zitten.

Neenee, helemaal niet. Ik heb gewoon Tempo Music. Herladen wanneer ik wil herladen, maar als ik minstens 10 euro herlaad per maand krijg ik 300 berichtjes gratis. En aangezien ik sowieso 20 euro per maand nodig heb, ontvan ik elke maand 300 berichten. Maar ik heb niet zo'n abonnement achtig ding.

Massis

Legacy Member
veel smskes gestuurd en ook ff gebeld, en der is nog genen halven euro af :D

ook pay&go generation hier

RCoasterB

Legacy Member
Toch meer dan 20 sms'en verstuurd en hier is niks van de kaart af. Pay and Go Generation .

dobbertom

Legacy Member
Ik heb ook die gratis smsjes van Pay And Go Generation , maar er is wel geld afgegaan .... smeerlappen :p Algoed dat ik 25 euro van humo heb gekregen hé :)

enZiiime

Legacy Member
ik heb rond de pakweg rond de 30 smsjes gestuurd, normaal 15 cent ...

en mss 2 minuten gebeld, normaal dat er ineens bijna 20€ af is :| WTF

base :/?

Klopt toch iets niet hoor ....

Suphafly

Legacy Member
ik heb ook pay n go generations toch kan ik nooit gratis berichte versturen

bekaertpj

Legacy Member
Suphafly zei:
ik heb ook pay n go generations toch kan ik nooit gratis berichte versturen

je moet denkik volgens mij 2x herladen per maand.
Bij mij is er ook geen geld weg ( pag & go generation )

KIA_Killer

Legacy Member
bekaertpj zei:
je moet denkik volgens mij 2x herladen per maand.
Bij mij is er ook geen geld weg ( pag & go generation )

Je moet minstens 1x per maand voor minstens 10 euro herladen,
en dan tellen die gratis smsen enkel tussen 16u 's avonds en 7u 's ochtends.

Spectre

Legacy Member
ben ook 7 euro kwijt, ik heb smske of 10 gestuurd en 2 keer gebeld voor een minuut of 2

Angelke1986

Legacy Member
Bij mij was alles gratis en het bellen was aan normaal tarief! Pay and go generation
-x-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan