Bahemath
Legacy Member
Ben daarnet met men brommerke A klasse aan 25km per uur op een auto gevlamd. Men been is helemaal naar de kloten!
Kmoest naar ziekenhuis daar stuur men been gekneusd had fzo iet. Kkom toe int ziekenhuis ,ben men identiteitskaart verloren ze hebben 100€ uit men portefeuille genomen en me trug meegegeven met politie niets gedaan! Politie heeft me op plaats van het accident afgedropt en zeiden datk men wrak moest meenemen anders nog eens betalen voor takelwagen!
Ik zit hier nu met een been die kapot is men borstkas die pijn doet bij ademhalen, een voorlopige identiteitskaart en 100€ lichter!
Is dit België? Ik had nogtans papier van aangifte van verlies van identiteitskaart bij die 1maand geldig is!
Schandalig! Fuck mensen met die belastingen!
Ik betaal ze niet meer! Ik kots en walg van dit fucking klote land!
Kmoest naar ziekenhuis daar stuur men been gekneusd had fzo iet. Kkom toe int ziekenhuis ,ben men identiteitskaart verloren ze hebben 100€ uit men portefeuille genomen en me trug meegegeven met politie niets gedaan! Politie heeft me op plaats van het accident afgedropt en zeiden datk men wrak moest meenemen anders nog eens betalen voor takelwagen!
Ik zit hier nu met een been die kapot is men borstkas die pijn doet bij ademhalen, een voorlopige identiteitskaart en 100€ lichter!
Is dit België? Ik had nogtans papier van aangifte van verlies van identiteitskaart bij die 1maand geldig is!
Schandalig! Fuck mensen met die belastingen!
Ik betaal ze niet meer! Ik kots en walg van dit fucking klote land!



