Archief - accident wtf ze behandelden me als stuk stront!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bahemath

Legacy Member
Ben daarnet met men brommerke A klasse aan 25km per uur op een auto gevlamd. Men been is helemaal naar de kloten!

Kmoest naar ziekenhuis daar stuur men been gekneusd had fzo iet. Kkom toe int ziekenhuis ,ben men identiteitskaart verloren ze hebben 100€ uit men portefeuille genomen en me trug meegegeven met politie niets gedaan! Politie heeft me op plaats van het accident afgedropt en zeiden datk men wrak moest meenemen anders nog eens betalen voor takelwagen!

Ik zit hier nu met een been die kapot is men borstkas die pijn doet bij ademhalen, een voorlopige identiteitskaart en 100€ lichter!

Is dit België? Ik had nogtans papier van aangifte van verlies van identiteitskaart bij die 1maand geldig is!


Schandalig! Fuck mensen met die belastingen!

Ik betaal ze niet meer! Ik kots en walg van dit fucking klote land!

Shadowfox

Legacy Member
Klote voor je, maar dat van die 25Km/u kan ik namelijk moeilijk geloven.

Karre

Legacy Member
Valt inderdaad moeilijk te geloven maar als je pech hebt en je valt verkeerd dan zou het wel kunnen.

Logax

Legacy Member
Als dit allemaal waar is hebt ge uwzelf een beetje laten doen he.

Bij mij zouden ze NOOIT of te NOOIT met hun fikken in mijn portefeuille zitten. En zeker niet om zomaar zonder toestemming geld eruit te halen. En als ge een bewijs van verlies van identiteitskaart bij hebt dan is er op dat vlak toch ook geen probleem?

dJeez

Legacy Member
Bahemath zei:
Ik betaal ze niet meer! Ik kots en walg van dit fucking klote land!
Ga eens op vakantie naar vb. Roemenië en ga ver uit Boekarest. Kom dan terug naar hier, eens zien of je dit dan nog gaat herhalen...

Nu anderzijds, het niet verlenen van hulp aan personen in nood is overigens strafbaar, het lijkt mij dus zeer vreemd dat ze je niet voorthielpen in het ziekenhuis, dus klopt je verhaal dan wel vraag ik mij af.

JPV

Legacy Member
je been is "naar de kloten" en toch is ie maar gekneusd?

Stop eens met overdrijven... Heb je een copie van de PV? schrijf dan eerst es over wat je op het PV staan hebt. En schrijf je tekst die je hier net schreef nog eens opnieuw als je wat logischer kan redeneren, nu zijn er ganse stukken die niet te verstaan zijn.

Darius Craven

Legacy Member
Aan uw reactie te zien vraag ik me af of je zelfs wel de leeftijd hebt dat je werkt en daarop belastingen te betalen...

Een kneuzing is niet "naar de kloten", 6 maanden met ne gips lopen is naar de kloten ( zelf aan de hand gehad ) En wie heeft er 100 € uit uwe zak genomen? Wa zit ge toch te zeggen. Had je een helm aan? :D

Dennoman

Legacy Member
Veel plezier met het niet betalen van uw belastingen. Moeten ze nu alvast de deurwaarder sturen om uw inboedel te komen leeghalen of komt morgen beter uit? Verder kloteverhaal, maar dat gebeurt nu soms een keer... zo aan uw "verwondingen" te horen is het niet eens zo erg. Dagje platliggen en fysiek zijt ge al helemaal terug goed. Ge zit toch al direct terug achter de computer, zodus...

Eerst kalmeren, en dan gaan klagen op gemeentehuis of bij politie ivm die identiteitskaart.

Shadowfox

Legacy Member
Logax zei:
Bij mij zouden ze NOOIT of te NOOIT met hun fikken in mijn portefeuille zitten. En zeker niet om zomaar zonder toestemming geld eruit te halen. En als ge een bewijs van verlies van identiteitskaart bij hebt dan is er op dat vlak toch ook geen probleem?
Hij was waarschijnlijk bewusteloos door die kneuzing :rofl:

ULTRAnumb

Legacy Member
da gij zulke verwondingen hebt door een botsing aan 25 per uur klinkt ongeloofwaardig
en btw
kdenk da ze eerder u sis kaart bekijken om het te regelen met de ziekenkas in plaats van zomaar 100 euro uit u portemonnee te pakken
tees is ni amerika
en ik vind het persoonlijk ongepast da ge tees land uitscheld door een ongeval

Re@V0r

Legacy Member
kdenk wel ni da een hospitaal zich da kan veroorloven om iemand naar huis te sturen met een kneuzing moest gans zen been naar de kloten zijn :p

moest uw been volledig gebroken en naar de kloten zijn zouden ze je trouwens ni doodleuk naar huis sturen zonder gips om je dan terug ergens af te zitten met de vraag om uw wrak te verplaatsen...

nogal vrij veel overdrijvingen in je verhaal als j et mij vraagt
en hoe kan er iemand aan uwe portemonnee trouwens :wtf:

Yones

Legacy Member
25 km/h tegen een (stilstaande) auto , is al voldoende om een deftige kneuzing op te lopen. Ik spreek uit ervaring.

En zit zo allemaal niet op die jongen zijn kap, hij zal nog een beetje onder de indruk zijn van zijn "spectaculair ongeval" uitspraken zoals "ik betaal geen belastingen niet meer" moete dan ook niet au serieux nemen.

just my 2 cents

grammy2017

Legacy Member
Ik heb vorig jaar met mijn auto tegen een boom gereden, denk dat ik 120 reed en ben beginnen slieren door een mega grote plas op het wegdek (stortregen) heb toen 2 maand in de plaaster gezeten.

Ben dus op die boom gereden en die boom (van 30 cm DIK!!!) is doorgeknapt en heb em 10 meter verder neergeplant.

Dan pas heb je meer kosten, heb ademtest moeten afleggen voor ik naar het ziekenhuis moest (barstje in pols) Als ge niet in de plaaster zit is "uw been niet naar de kloten".

Oja, en betaal jij wel al belastingen?

Kdenk dat de politie het spijtig vond dat ze niet mer uw brommerke op de rollen konden zetten!

Toxic!

Legacy Member
Van die 100€ vind ik wel kras.

En da's perfect mogelijk hoor, die verwonding. Alleen overdrijft hij wat met "naar de klote", normaal zeker?

J-Style

Legacy Member
Bahemath zei:
Ik kots en walg van dit fucking klote land!

Ik krijg het schijt van uitdrukkingen als: kloteland, apenland,..
Waar wachten jullie nog op? Verhuizen dan!
Ik zal de laatste zijn om jullie tegen te houden. Weer een bleiter minder in dit land. :niceone:

Bahemath

Legacy Member
wel ochtend nu, wakker geworden geen beweging in te krijgen na een tijdje tanden bijten toch over de pijndrempel gaan en stappen... Gaat wat traagjes. Mijn scooter is inderdaad een a-klasse en die gaat echt niet sneller. Ik woon in een nogal drukke stad en ik zou zo tegen de lamp lopen. Politie kent me zo'n beetje (goeie manier) en ze wisten dat men scootertje volgens de norm was. Daarom is deze ook niet in beslag genomen. 100€ moest ik geven voorschot ofzo zei die mevrouw. Ik heb daarvan een bewijsje zie ik net.

Ik vind het abnormaal dat er maandelijks van mijn loon zoveel geld afgetrokken is, en dat ze dan toch nog je in het ziekenhuis onrespectvol bekijken. Veel mensen klaagden al over spoedafdeling van dit ziekenhuis.

Mss wat grof geredeneerd deze nacht om alles over 1 kam te scheren, er zijn vast goeie ziekenhuizen enzo.
Kdenk dat ik nog wat in shock was, dit is eerste keer dat ik zo iets tegenkom. Mijn excuses voor grove uitdrukkingen.

KIA_Killer

Legacy Member
Bahemath zei:
wel ochtend nu, wakker geworden geen beweging in te krijgen na een tijdje tanden bijten toch over de pijndrempel gaan en stappen... Gaat wat traagjes. Mijn scooter is inderdaad een a-klasse en die gaat echt niet sneller. Ik woon in een nogal drukke stad en ik zou zo tegen de lamp lopen. Politie kent me zo'n beetje (goeie manier) en ze wisten dat men scootertje volgens de norm was. Daarom is deze ook niet in beslag genomen. 100€ moest ik geven voorschot ofzo zei die mevrouw. Ik heb daarvan een bewijsje zie ik net.

Ik vind het abnormaal dat er maandelijks van mijn loon zoveel geld afgetrokken is, en dat ze dan toch nog je in het ziekenhuis onrespectvol bekijken. Veel mensen klaagden al over spoedafdeling van dit ziekenhuis.

Mss wat grof geredeneerd deze nacht om alles over 1 kam te scheren, er zijn vast goeie ziekenhuizen enzo.
Kdenk dat ik nog wat in shock was, dit is eerste keer dat ik zo iets tegenkom. Mijn excuses voor grove uitdrukkingen.

En hoe zit het nu met het juiste verhaal, want nu ben je mss wel 'nuchter'
maar voor de rest komt er niks anders meer uit.
Hoe weet je nu pas opeens dat je een bewijsje hebt bvb...

En dan nog, er klopt toch iets niet aan uw uitleg hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan