MilM
Legacy Member
Dr_pimpie zei:heb nekeer een accident gehad, dacht eerst dat ik niets had maar achteraf gezien bleek men fiets toch wel serieus kapot te zijn, ik had dan gebeld naar de nummer van die madam die mij omver had gereden en die nam niet meer op. Ben dan naar politie geweest en daar hadde die op 2 min uitgevist waar ze woonde en wie ze was, telefoontje was voldoende voor de inspecteur
En was da een gsm nummer ?
Vroeger kon de politie daar alleszins niet gemakkelijk aan.
Ik weet nog een geval van een bommelding waar ze dan wel de info hebben gekregen





