Archief - Altijd naar hetzelfde tijdstip kijken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Suicide Monkey

Legacy Member
Bij mij is dat meestal 15u24 omdat ik dan gedaan heb met werken en dan naar huis mag :p

Schralen Barrie

Legacy Member
Ben ik hier dan de enige die 16.31 veel ziet ? :/ 23.26 trouwens ook

Schralen Barrie

Legacy Member
Kwas net naar de voetbal aant zien toen 'k naar de tv klok keek. En, welk uur was 't ? 22:22:22 :s Da komt nie echt overeen met wat 'k hierboven zei :)

**Timme**

Legacy Member
Schralen Barrie zei:
Kwas net naar de voetbal aant zien toen 'k naar de tv klok keek. En, welk uur was 't ? 22:22:22 :s Da komt nie echt overeen met wat 'k hierboven zei :)
Heb ik ook constant (dacht al dat ik ne raren was :))
slechter zou zijn: 33:33:33 => opgeteld 666 :help:

WillemVM

Legacy Member
mijn broer zij toevallig gistere dat hij naar de tijd heeft gekeke om 15:33 16:33 17:33

meestal kijk ik in de les naar men horloge als het nog 15 min duurt

thomatzi

Legacy Member
sneax zei:
meestal kan ik overdag ook wel het uur raden tot op een kwartier, soms bijna exact, zonder een hele tijd nr de klok gekeken te hebben

Ik kan meestal ook redelijk exact het uur raden, denk dat dat is omdat ik een aantal jaar geen klok heb gehad ...

Rubmifer

Legacy Member
ik heb da ook altijd me 22h22,alhoewel da nu tegenwoordig altijd 22h44 is

dendaak

Legacy Member
svreemd ik ook 22.22 zie ik inderdaad ook veel. 12.00 ook en ook vaak als ik opsta dat het om 9.00 maar echt stipt in de vakantie is dit soms een week aan een stuk. Vind ik dus echt raar.

Chickenlal

Legacy Member
ik zie bijna elke dag 13:37

Echt zeker 5 keer per week. Behalve de zondag omdat ik dan nog slaap :d en dan nogeens een dag dat ik het mis

IceBlue

Legacy Member
22u22 al the time vroegen mijn vorige auto was dat 10u10. Echt heel vaak. Vorige keer een vliegtuigticket geboekt. En een week later kijk ik er nog eens naar. Stond op geboekt om 22u22. En altijd heel toevallig maar het gebeurd echt vaak!

Bosvos

Legacy Member
ik heb zoiets nooit voor:p
maar wat wel raar was: ik vertrek naar school , ik stap juist uit de deur en hoor nog net dat een of andere klok van een buur 8 uur slaat.
ik kom terug ik stap de deur binnen en hoor dat diezelfde klok 4 uur slaat.

exact 8 uur van huis weggeweest:D

deven

Legacy Member
?therapy? zei:
Hoe komt het dat iemand bv. elke dag of toch zéér vaak naar hetzelfde tijdstip kijkt? Dit lijkt misschien wel een stomme vraag maar ik heb dit vroeger nog gehad met het tijdstip 22u22 en het intrigeert mij wel :)

Is het misschien mijn verbeelding? of...


Lol op da uur heb ik ook enorm veel aan het kijken geweest vroeger. Wel freaky :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan