Archief - Belgacom gaat ongelimiteerd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nielsvds

Legacy Member
Bluto zei:
Ging Belgacom adsl vanaf maart niet sneller? Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Mijn internet gaat sinds een aantal dagen enorm traag.

Enkel maar wanneer je over vdsl 2 verbinding (b-box 2 modem) beschikt gaat je download en uploadsnelheid omhoog vanaf morgen. Downloadvolume gaat voor iedereen omhoog.Je kan hier vragen of vdsl 2 beschikbaar is.

BroodRooster

Legacy Member
zelf met adsl2 haal ik hier nog geen 4mbps denk nie dat vdsl2 veel verschil zal maken dan

Muscleduck

Legacy Member
'k Ga morgen toch eens ofwel Belgacom TV ofwel alleen nen BBOX2 halen want die stomme ADSL die we nu nog hebben, zo traag.

Li1quid

Legacy Member
cram zei:
Click to start test


Indien u problemen ondervindt met de snelheid van uw netwerkverbinding, of gewoon geïnteresseerd zou zijn in een test van uw netwerksnelheid, is dit de juiste plek. Klik op 'Click to start test' om de snelheidstest op te starten.

Hiermee kan u accuraat de snelheid meten van de netwerkverbinding tussen uw aansluiting en een gedediceerde server op het Rekencentrum. Op het einde van de meting krijt u een overzicht van de inkomende (download) en uitgaande (upload) snelheid.



Ik kan nergens op klikken..

edit: bij IE lukt het wel

Feignasse

Legacy Member
BroodRooster zei:
als ge kijkt naar die speed grafieken zie ik toch nie echt een verschil volgens sommigen gaat et zelfs trager op zo een afstand

Als je er niks van kent zou je beter zwijgen ;)
Ik had gisteren nog 12Mbit down / 1Mbit up.
Vandaag haal ik bijna 19Mbit down en 1,5Mbit up.
Hoezo niks veranderd? :ironic:


En de speedtest van de vub is idd met java. Bij mij geeft die meer betrouwbare resultaten dan speedtest.net

BroodRooster

Legacy Member
Ulixes zei:
Als je er niks van kent zou je beter zwijgen ;)
Ik had gisteren nog 12Mbit down / 1Mbit up.
Vandaag haal ik bijna 19Mbit down en 1,5Mbit up.
Hoezo niks veranderd? :ironic:


En de speedtest van de vub is idd met java. Bij mij geeft die meer betrouwbare resultaten dan speedtest.net

volgens mij zij gij degene die er niks van kent
ikanos-downstream1.gif

dan ziet ge dat er bij u inderdaad verschil zal zijn maar dus niet bij iedereen

Feignasse

Legacy Member
BroodRooster zei:
volgens mij zij gij degene die er niks van kent
ikanos-downstream1.gif

dan ziet ge dat er bij u inderdaad verschil zal zijn maar dus niet bij iedereen

Serieus? Dat heb ik hier de voorbije weken nog maar tientallen keren aan anderen verteld.

"zelf met adsl2 haal ik hier nog geen 4mbps denk nie dat vdsl2 veel verschil zal maken dan"

Shows what you know. Als VDSL2 voor u beschikbaar was, dan zou het wél een groot verschil maken.

jaakdendraak

Legacy Member
Hopelijk werkt het bij mij allemaal morgen, want ik ben mijn laatste GB's aant opdownloaden!:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan