Archief - Belspelletje kanaal2/vtm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belspel of belbedrog?


  • Totaal aantal stemmers
    662
  • Opiniepeiling gesloten.

Pippoken

Legacy Member
Eigelijk nog wel zo dom niet bedacht he, ze hebben een aantal uitkomsten: bv 15. Als de eerste eentje juist heeft: fout zeggen en zo dan totdat ze vinden dat ze genoeg winst hebben gemaakt ofzo :D. Hetzelfde met al die ander zoals een woord maken zonder de letters te weten (dat ze dan een begin en een eindletter geven ofzo)...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
6 * 5
6 * v
6 * VIJF

Kolom van onder naar boven/boven naar onder telde 5 letters of cijfers = 12
5 Rijen links rechts/ rechts links = 10

dan schuin kunde linksonder naar rechtsboven en omgekeerd nog is 4 rijen van 5 tellen maal 2 dan (omgekeerde)

= 48 totaal ... bijna :p

Hostage

Legacy Member
ik krijg soms ook echt de indruk dat het allemaal gespeeld is.
JE KAN 1000 euro winnen,bel of sms,blablabla...
Gsm netwerken lachen zich dood volgens mij.(winst)

tijgerke

Legacy Member
BelgianMini zei:
Deze nacht heb ik ook ff gekeken en was het dit:

Vierentwintig
Min Tien
Maal Twee
Plus Negen
Min Zes
Plus Twintig
=?

Heb een 20-tal minuutjes gekeken en een 8-tal mensen hebben een poging gedaan en faalden. Dan ben ik in slaap gevallen...

ik kwam op 350 :)
en ik ben ook in slaap gevallen, ongeveer 15 min voor het spel eigenlijk gedaan was... geen idee of ik in de buurt zat :)

er was er zelfs 1 bij die zei: "ik kom uit op 0"
(zelfs gino verschoot ervan :p)

sheebs

Legacy Member
tis nu dus weer da stom raadsel van:

vierentwintig
min tien,
maal twee,
plus negen,
min zes,
plus twintig

en ik begin mij ier enorm te ergeren aan da klote programma. Tis al schandalig da ze 2 dagen ebzig zijn ermee. Ma dan die presentatoren: DJEZZZZUS

als iemand belt en tis nie juust, die gast eel spastisch; oneeeee et is ni juist, weet ge wa tel et nog ff na en bel terug.
en dan ngov an die zever van: volgens mij hebben we geen tiende bellers of eits in de aard van: nu krijgen we zeker het juiste antwoord.
GVD kloteprogramma. En dan moet enog es 4 juiste logos vinde vo die 5000, waardoor ge in totaal mssn 300 euro zult hebbe.

oke dus ff da raadselke berekene volgens de wiskunde wette: dus eerst vermenigvuldigen:

24-(10 * 2) +9-6+20
4+9-6+20
27

ma da zal ook wel nie juust zijn, ik vraga me dan af of die gaste eig nie ebzig zijn me bedrog. Ze zetten gene haakjes + niet iedereen weet hoe wiskunderegels werken + ....

ik heb het ook ff berekend, rekeing houden emt doe kommas: dan kom ik op 100 lol

ik ga nu wel eens kijken wat het antwoord is, en derna een brief of mail sturen. mij voordoen als iemand van testaankoop en eens ene verklaring vragen voor die oplossing. en dreigen, indien onrechtvaardige praktijken ebzig zijn: proces :p

Zelete

Legacy Member
27 is ni just zegge ze rofl :p

EDIT: tis een en al gezever en afzetterij, couldn't agree more ^^

sheebs

Legacy Member
dan g aik voor de 100 (h)
(figuurlijk he) ik ga echt nie belle ;)

wie ben ik: ja we wilelv andaag 11 spelletjes spelen (ondertusse zitte we al meer dna een uur aan da spelletje die gistere ookal 2 uur duurde)

Zelete

Legacy Member
sheebs zei:
WTF: 5317
da moge ze mij nu eens godverdomme uitlegge
mja, ik ben hier ook toeren aant uithalen om op da uit te komen maar het lukt écht ni zenne...

soit, genoeg gezever met da klotespel...

Poppel

Legacy Member
sheebs zei:
WTF: 5317
da moge ze mij nu eens godverdomme uitlegge
ik snap het ook ni!

Da is gewoon onmogelijk! Mijn wiskundig brein en men rekenmachientje(:p) zeggen 27 en geen 5317 hoor.

Da is gewoon onmogelijk moogde nog 20 met 27 vermenigvuldigen ge komt nooooit (met die getallen) hoger dan 1000 :wtf:

sheebs

Legacy Member
die gebruike gewoon totaaaal misleidende opgave, alsek tijd eng eld over had, ik trok ze voor de rechtbank maar kebd aar geen zin in :D

Poppel

Legacy Member
sheebs zei:
die gebruike gewoon totaaaal misleidende opgave, alsek tijd eng eld over had, ik trok ze voor de rechtbank maar kebd aar geen zin in :D
hoe dan?:wtf:

de opgave is toch duidelijk.. uitkomst ook -> 27!

evolv

Legacy Member
pff, echte spasten, was me juist ook dood aan telle, ma kwam nie tot 5317, tis iets met die 24-10, maal 2 -> 2410 * 2 = 4820 en dan nog wa prulle, anders kunt ge daar nooit aangeraken

achter vierentwintig stond geen komma, dus das wss 1 getal die 24-10 :s

HOEREEEEEEEEE PROGRAMMA :angry:

Private_BE

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Heb ook al enkele keren zo'n spelletje gezien. Wat ik hilarisch vind is die mensen die na het geven van een slecht antwoord zo "dank u" zeggen. Dank u, voor wat ffs ???

Misschien omdat die geprobeerd hebben en dat hunne winst stijgt door die mensen, ik zou ook blij zijn moest ieman mij geld geven :wtf:

phixiuZ

Legacy Member
Omfg dat mensen daar mee meespelen of zelfs naar kijken :wtf:, serieus naïeve mensen hier ze... Als ge nog met zo'n spellen meespeelt. Puur bedrog bah. 't Zelfde daar met die Toeters en Bellen op VT4. Je hebt een stuk of vier oplossingen en m'n laat ze gewoon alle vier afgaan en het vierde rekenen ze dan juist opdat ze hun programma dan deftig kunnen afsluiten. Dan kunde zogezegd 5000€ winnen ahaha..

't is inderdaad zwaar smerig wat ze doen, als iemand dat nu is voor de rechtbank zou dagen eh damn!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan