tis nu dus weer da stom raadsel van:
vierentwintig
min tien,
maal twee,
plus negen,
min zes,
plus twintig
en ik begin mij ier enorm te ergeren aan da klote programma. Tis al schandalig da ze 2 dagen ebzig zijn ermee. Ma dan die presentatoren: DJEZZZZUS
als iemand belt en tis nie juust, die gast eel spastisch; oneeeee et is ni juist, weet ge wa tel et nog ff na en bel terug.
en dan ngov an die zever van: volgens mij hebben we geen tiende bellers of eits in de aard van: nu krijgen we zeker het juiste antwoord.
GVD kloteprogramma. En dan moet enog es 4 juiste logos vinde vo die 5000, waardoor ge in totaal mssn 300 euro zult hebbe.
oke dus ff da raadselke berekene volgens de wiskunde wette: dus eerst vermenigvuldigen:
24-(10 * 2) +9-6+20
4+9-6+20
27
ma da zal ook wel nie juust zijn, ik vraga me dan af of die gaste eig nie ebzig zijn me bedrog. Ze zetten gene haakjes + niet iedereen weet hoe wiskunderegels werken + ....
ik heb het ook ff berekend, rekeing houden emt doe kommas: dan kom ik op 100 lol
ik ga nu wel eens kijken wat het antwoord is, en derna een brief of mail sturen. mij voordoen als iemand van testaankoop en eens ene verklaring vragen voor die oplossing. en dreigen, indien onrechtvaardige praktijken ebzig zijn: proces
