Archief - Bruidsjurken Huren in West-Vlaanderen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mohmed

Legacy Member
hello, ik zal direct met de deur in huis vallen. Kheb een klein probleemke, een vriendin van mij is op zoek naar een trouwjurk om te huren. Kopen is te duur omwille van het feit dat je het maar éénmalig gebruikt.

Nu zou ik graag willen weten of jullie Winkels kennen in omgeving West-Vlaanderen liefst zo dicht mogelijk bij kortrijk maar mag ook verder die --BruidsJURKEN-- verhuurt.

Hartelijk dank

Mohmed


P.S. Ik heb al het afgelopen uur zitten zoeken op google en heb maar één winkel gevonden, namelijk De Haen Tailor. Dus ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen

tsjolie

Legacy Member
euh der is een winkel die suite kleren verhuurt gentlemen genaamd mss kunde eens daar zoeken? kweet wel niet of ze daar ook man en vrouwe kleren verhuren

het is op de N36 izegem - ingelmunster :)

Tiediiee

Legacy Member
Vanwynsberghe in kuurne
Linnea Raffaelli in brugge
Prima donna in deerlijk

iamhollywood

Legacy Member
Een trouwjurk moeten huren zou ik enorm jammer vinden. Een bruidsjurk is toch een zekere meisjesdroom :).

Ze kan miss eens in de Brabantstraat in Brussel (naast Brussel Noord) gaan kijken? Daar kunt ge voor weinig geld mooie jurken vinden.
Ken de huurprijzen niet maar dat zal toch wel een 200-250€ zijn niet? Voor die prijs vindt ge in de Brabantstraat wel iets..

Pixations

Legacy Member
iamhollywood zei:
Een trouwjurk moeten huren zou ik enorm jammer vinden. Een bruidsjurk is toch een zekere meisjesdroom :).

... om dan in de kast te hangen? Dat geld kan je toch beter besteden denk ik.

puni

Legacy Member
Pixations zei:
... om dan in de kast te hangen? Dat geld kan je toch beter besteden denk ik.

Zo'n dingen moet ge niet puur materialistisch zien. Mij lijkt het dat voor veel mensen hun huwelijksdag een van de belangrijkste momenten in hun leven is. Dan zou ik (moest ik een vrouw zijn) toch mijn eigen jurk willen, in plaats van eentje die door een hoop mensen voor mij is gedragen.

tsjolie

Legacy Member
om later uwe vent de oren van zijn hoofd zagen omdat ge er niet meer in kan :p

*edit: blijkbaar is die gentlemen winkel enkel voor mannen, enkel rouwkledij hebben ze ook voor de vrouw

puni

Legacy Member
Bijvoorbeeld. :p

En het is iets persoonlijks, ieder geeft zijn geld uit aan wat hij wilt. :)

iamhollywood

Legacy Member
puni zei:
Zo'n dingen moet ge niet puur materialistisch zien. Mij lijkt het dat voor veel mensen hun huwelijksdag een van de belangrijkste momenten in hun leven is. Dan zou ik (moest ik een vrouw zijn) toch mijn eigen jurk willen, in plaats van eentje die door een hoop mensen voor mij is gedragen.

Indeed :)
Da hoeft geen 1000en euros te kosten, als gij vb een creatieve tante hebt die met wat stof iets in elkaar kan steken is dat ook al voldoende.

Tha_nOn

Legacy Member
ja en als ge dat niet hebt? :p
en ge kunt inderdaad zo goedkoop gaan als ge wilt, maar afhankelijk van wat ge wilt is da al wa moeilijker (weetwel als ge zo een enorm schoon kleed wilt gelijk iedereen wilt da is en blijft duur voor ene keer)

precies of ge daar ooit nog naar kijkt in nostalgie naar vroeger :love: (oké kan, maar ge hebt evengoed foto's)

ComputerVISTA

Legacy Member
Pixations zei:
... om dan in de kast te hangen? Dat geld kan je toch beter besteden denk ik.

²nd. Als ge ziet wat sommige mensen tegen zo'n trouwgedoe smijten kwa kapitaal, pfff...

iamhollywood

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ja en als ge dat niet hebt? :p
en ge kunt inderdaad zo goedkoop gaan als ge wilt, maar afhankelijk van wat ge wilt is da al wa moeilijker (weetwel als ge zo een enorm schoon kleed wilt gelijk iedereen wilt da is en blijft duur voor ene keer)

Ik heb ook ni zo'n familielid ze :p Ma twas bij wijze van spreken dat het niet duur hoeft te zijn ^^

Vb mijne vriend zijn pa en stiefma hebben hun trouwringen zelf uitgedacht: wat oud zilver en oud goud laten smelten bij een smid en laten gieten tot 2 ringen met op het eerste zicht vreemde tekens, maar als ge ze tegen elkaar legt krijgt ge 'ik hou van je'. Da heeft hun amper iets gekost en ze zijn meer dan geslaagd:).
Mijne vriend wilt de onze laten tatoeëren, ma da zie ik ni echt zitten :p.

Dennoman

Legacy Member
Mijn ouders zijn gewoon voor de wet getrouwd :p eens goed gaan eten met de familie, veel zever bespaard ;)

Arifiene

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn ouders zijn gewoon voor de wet getrouwd :p eens goed gaan eten met de familie, veel zever bespaard ;)

Als ik al trouw ist ook enkel voor de wet (ik vertik het om voor de kerk te trouwen). Maar toch zal ik een mooi kleed hebben!

Kr|stof

Legacy Member
Wow, bestaan er echt vrouwen die hun trouwkleed huren? Een kleed waar al 20 man is in getrouwd en god weet wat er gebeurt tijdens de huwelijksnacht :)

Tha_nOn

Legacy Member
ja want het is de bedoeling dat ge uw trouwjurk aanhoudt tijdens de huwelijksnacht, en zo'n dingen worden absoluut niet gekuisd

FroFro

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ja want het is de bedoeling dat ge uw trouwjurk aanhoudt tijdens de huwelijksnacht, en zo'n dingen worden absoluut niet gekuisd

tis het gedacht da telt imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan