Archief - city parade: wie gaat?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gaat u naar de cityparade?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten.

Fanatix

Legacy Member
Charleroi is de stad met de meeste criminaliteit en daar gaan ze dan azoeit organiseren

Conqie

Legacy Member
als het mij zou intresseren zou ik sowieso niet gaan naar zo'n k*t stad

Joown

Legacy Member
mja charleroi, allochtonen-fest!
kben 2 vorige jaren wel geweest, en was bangelijk
maar nu niet, heb ik juist gedaan met examens , maar ga ik wel feesten in anvers!
ge kunt uw eigen overal dichtkappen en feesten :D

zamx

Legacy Member
Wiffy zei:
Het kan gewoon volgend jaar niet in Gent zijn
het is zo dat het evenment 2 x plaats vind in een stad en daarna naar een andere stad verhuist, dus nu is het 2 x de beurt aan Charleroi.

Uhm, de city parade was de eerste 2 jaar in Gent, dan in Luik en nu in Charleroi.

Ik ga wel 2 jaar geleden was goe, vorig was het goe dus is het dit jaar ook goe.

virtualdude

Legacy Member
zamx zei:
Uhm, de city parade was de eerste 2 jaar in Gent, dan in Luik en nu in Charleroi.

Ik ga wel 2 jaar geleden was goe, vorig was het goe dus is het dit jaar ook goe.
Grapjas.
City Parade is ontstaan in Luik :tongue:

Magikdekay

Legacy Member
Het is volgend jaar wss in Antwerpen! Dan zijn alle werken aan de leie volledig afgewerkt... En BTW vorige jaar was het in Luik en dacht ook van...; amaaaii daar gaanek nie éné, mr was pakske beter dan Gent imo. En criminaliteit heeft hier nieveel mee te maken hoor, het zal daar een vet feesje worden. En al die mensen hier me hun vooroordelen, djeeeezes... Kom dan niemeer buiten.

rbn-

Legacy Member
Men neef ging, ma em gaat al met maten en geen goesting vo
1. alleen te gaan
2. men moto gepikt zien worden

Lonewolf_69

Legacy Member
Normaal gingen we met ne ganse groep gaan.
Maar een leuke vriendin (kuch kuch) heeft ervoor gezorgd dat niemand van de groep nog mag/wil gaan :angry:

Kzit hier nog met een kaart over, wie wil mag ze overkopen.
18€ incl verzending!

Locatie zelf, ok, charleroi is een criminele stad. Maar als ge met ne ganse groep gaat hebt ge toch minder kans om iets voor te hebben?
De locatie houdt mij niet tegen om te gaan.

Killer Queen

Legacy Member
was wel hééél graag geweest
--> examens

nja, khad het wel erger gevonden alst in Gent was geweest
's nu al drie jaar dak daar echt naartoe wil en da er altijd iets tussenkomt

sneax

Legacy Member
charleroi = ik ga ni (zelfde me luik)

zou graag hebben dat het nog is in gent is ( :love: ) of eventueel antwerpen ofzo

mijn eerste keer was gent en da was fuckin zalig, toen de afterparty nog aan de watersportbaan was wtfzomg de max en blijven maffen en crashen op kameraden hun kot da was goed, in charleeroi zal het ook wel tof zijn maar den achteraf zal mij zo ni aanstaan dus ga ik niet (zelfde met luik)

hopelijk antwerpen volgend jaar lees ik hier :)

XoN`-

Legacy Member
in gent geweest & in luik, mr charleroi nee bedankt :)

Lineup spreekt me ook niet zo aan tov andere jaren.

Grim

Legacy Member
die city parades vallen altijd kloef in mijn examens dus neen
+ charleroi = nog eens neen

Mr zappa

Legacy Member
marginal party ( op zich niet, maar dat is het wel geworden, lees: liefst u buffalo's aandoen en zo luid mogelijk HOERE roepen) in een marginale stad...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mss dak es ga als:
1. het in Brugge is (kans wordt zo al zéér sterk geminimaliseerd)
2. er wat betere DJ's komen (allé kbedoel dan qua muziek da ze draaien, hardcore of hardstyle)

Zal er dus wss nooit van komen.

Shyheim

Legacy Member
aanwezig

edit: wat is er mis met Charleroi :unsure:
net als in Luik of Brussel nog nooit iets voorgehad... :unsure:

Mr zappa

Legacy Member
LessThanJake zei:
aanwezig

edit: wat is er mis met Charleroi :unsure:
net als in Luik of Brussel nog nooit iets voorgehad... :unsure:

lol op welke planeet leef jij?

Charleroi is al meermaals vergeleken, zowel door overheid als inwoners als "tweede chicago"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan