Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wiffy zei:Het kan gewoon volgend jaar niet in Gent zijn
het is zo dat het evenment 2 x plaats vind in een stad en daarna naar een andere stad verhuist, dus nu is het 2 x de beurt aan Charleroi.
Grapjas.zamx zei:Uhm, de city parade was de eerste 2 jaar in Gent, dan in Luik en nu in Charleroi.
Ik ga wel 2 jaar geleden was goe, vorig was het goe dus is het dit jaar ook goe.

) of eventueel antwerpen ofzo
Gent wil het niet meer hebbensneax zei:zou graag hebben dat het nog is in gent is ()

LessThanJake zei:aanwezig
edit: wat is er mis met Charleroi
net als in Luik of Brussel nog nooit iets voorgehad...![]()