Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KingCunta zei:Kheb het gevoel dat het corona gedoe al gedaan is ook al is dat niet zo. Mensen trekken zich er precies al een stuk minder van aan en tword beduidend drukker terug. Ik zie ook 0,0 controle meer.
soulreaper zei:beste nieuws van de laatste maand : McDonalds drive-ins gaan weer open![]()

Deckard zei:Afstand houden in supermarkten is onmogelijk precies. Dit weekend nog maar eens gezien in de Aldi. Vraag mij af hoe ze het gaan doen in andere winkels.
Bubba zei:Dat is ook logisch hé, meer en meer zaken gaan terug open, dus mensen gaan zich ook terug meer verplaatsen. Dat wil daarom niet zeggen dat die mensen de regels niet volgen.
Bij ons achter is een groot tuincentrum, die zijn sinds zaterdag terug open, dus hoewel het hier de afgelopen weken bijna doods was is er nu terug meer en meer verkeer. Zo raar is dat niet.
KingCunta zei:Kheb het gevoel dat het corona gedoe al gedaan is ook al is dat niet zo. Mensen trekken zich er precies al een stuk minder van aan en tword beduidend drukker terug. Ik zie ook 0,0 controle meer.
lapino zei:Tja die misbruiken. Zo ken ik een beenhouwer wiens vrouw al jaar en dag is ingeschreven in de zaak terwijl ze letterlijk nog nooit een minuut heeft gewerkt, en die staat nu ook op economische werkloosheid. Lekker geld innen op kas van vadertje staat (en de werkende mens). Wonen dan in villa van 1mio euro...tja.
Kelderke zei:Sommige werkgevers zijn de crisis precies wel aan het misbruiken. Op het notariaat bij mijn vrouw is het vanaf vandaag weer business as usual, er mogen terug aktes worden verleden dus het werk stapelt weer op. Neemt niet weg dat de notaris nog altijd iedereen deels op werkloosheid zet, maar hen wel bestookt met werk zodat er terug (onbetaalde) overuren zullen moeten geklopt worden.
lapino zei:Tja die misbruiken. Zo ken ik een beenhouwer wiens vrouw al jaar en dag is ingeschreven in de zaak terwijl ze letterlijk nog nooit een minuut heeft gewerkt, en die staat nu ook op economische werkloosheid. Lekker geld innen op kas van vadertje staat (en de werkende mens). Wonen dan in villa van 1mio euro...tja.
Kelderke zei:Beste moet nog komen, hoor net dat er werknemers zijn die op hun werkloze dagen van thuis moeten werken....
KingCunta zei:Ja ik weet dat de maatregelen minder strikt zijn geworden, maar kheb het gevoel dat gewoon het gevoel heerst nu van "ah tis gedaan"/"we zijn er bijna vanaf". Misschien is dat alleen mijn gevoel.

. Uiteraard dramatisch voor iedereen die toch nog overlijdt en hun families en vrienden maar als de mensen nu nog even braafjes in hun kot blijven dan lijkt de zomer mij toch op zijn minst deels te kunnen gered worden (zeg ik zonder enige wetenschappelijke kennis).AreVee zei:als de mensen nu nog even braafjes in hun kot blijven dan lijkt de zomer mij toch op zijn minst deels te kunnen gered worden (zeg ik zonder enige wetenschappelijke kennis).