msn797204
Legacy Member
Hey,
Heeft er al iemand dit geprobeerd? www.datawork.be ze zenden je emails, jij moet ze verwerken en terugsturen ofzo.. en je krijgt 25€ per mail???
Je moet wel een trainingspakket van 25€ kopen..
Heeft iemand dit al gedaan? Dit zou wel een leuke bijverdienste zijn
Maar of het waar is
ik heb er mijn twijfels over...
Heeft er al iemand dit geprobeerd? www.datawork.be ze zenden je emails, jij moet ze verwerken en terugsturen ofzo.. en je krijgt 25€ per mail???
Je moet wel een trainingspakket van 25€ kopen..
Heeft iemand dit al gedaan? Dit zou wel een leuke bijverdienste zijn
Maar of het waar is
ik heb er mijn twijfels over...
Dat is dus net hetzelfde als dat mopje van iemand die envelopjes met het geheim om een miljoen te verdienen voor 1.000€ verkoopt, en in dat envelopje zit dan een briefje met : "Maak 1.000 envelopjes en verkoop ze voor 1.000€/ stuk" 