Archief - datawork (scam of niet?) 25€ per verwerkte email??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

msn797204

Legacy Member
Hey,

Heeft er al iemand dit geprobeerd? www.datawork.be ze zenden je emails, jij moet ze verwerken en terugsturen ofzo.. en je krijgt 25€ per mail???

Je moet wel een trainingspakket van 25€ kopen..

Heeft iemand dit al gedaan? Dit zou wel een leuke bijverdienste zijn ;) Maar of het waar is :s ik heb er mijn twijfels over...

Stancke

Legacy Member
Geld verdienen met praktisch niets te doen bestaat niet....

Met dit thuiswerk kan je makkelijk 100den - 1000den EUR per week verdienen, het hangt ervan af hoeveel mails je verwerkt natuurlijk. Met een kleine inspanning kan je een aardig centje bijverdienen.

Nogmaals je kan dit thuiswerk doen in je vrije tijd, zonder je huidige job op te geven. Veel van onze leden hebben intussen hun job opgegeven omdat ze met ons systeem 2 tot 3x meer verdienen dan met hun 9 to 5 job.

EDIT:

er zal altijd wel een addertje onder het gras zitten,ik zou het niet betrouwen

msn797204

Legacy Member
ik denk het ook.. het is té mooi om waar te zijn.. behalve als er hier al mensen zijn met ervaring?

Gavin

Legacy Member
iemand anders moet hun mails verwerken omdat ze zelf teveel dt-fouten maken

Stimpy

Legacy Member
dit ziet er niet echt betrouwbaar uit, maar kan me moeilijk voorstellen dat zo een site lang online zou staan als het puur bedrog is?

J3rry

Legacy Member
wss zon pyramide systeem ofwel dik bedrog eens zij u 25€ kunt ge de boom in
site staat trouwens onder valse gegevens gehost

Kermit

Legacy Member
volgens mij is het oplichterij, eens ge het trainingspakket van 25 euro hebt gekocht, hebben ze u liggen gehad :p

gerto

Legacy Member
Via google gevonden:

Met emails verwerken bedoel ik dat je dit thuiswerk moet gaan promoten. Als de mensen bij je het startpakket kopen voor 25€, dan is die 25€ ook voor jou. Het verkoopt weliswaar goed. Hoe komt dit!

Dit is een thuiswerkaanbieding dat je voor je zelf kan werken. Hoe meer je adverteert(gratis), hoe meer je verkoopt, hoe meer je verdient. Je bent van je eigen inzet afhankelijk.

Andere thuiswerkaanbiedingen zijn meestal MLM; dit wil zeggen dat je andere mensen moet zoeken die ook thuiswerk willen doen, en zij moeten dit ook weer doen.

Het probleem bij dit soort thuiswerk is, dat degene die jij aanbrengt ook moeten werken vooraleer je begint te verdienen. En dat is meestal het grote probleem, de mensen plaatsen 10 à 20 advertenties en geven het op; als gevolg jij werkt hard en verdient niks.

Bij dit werk verdien je niet op de mensen die het startpakket aanvragen, maar verdien je op de verkoop van het startpakket. Als ze jou tips niet opvolgen en niet werken lijdt jij hier niet onder.

Dat is dus duidelijk :) Dat is dus net hetzelfde als dat mopje van iemand die envelopjes met het geheim om een miljoen te verdienen voor 1.000€ verkoopt, en in dat envelopje zit dan een briefje met : "Maak 1.000 envelopjes en verkoop ze voor 1.000€/ stuk" :lol:

FLT

Legacy Member
Belachelijk dat je er zelfs nog aan twijfelt of dit echt is.

Slotje?

LSDsmurf

Legacy Member
Jij geeft dat bedrijf 25EUR en krijgt dat trainingspakket, zij hebben hun geld en vervolgens hoor je daar waarschijnlijk nooit meer iets van.

Zo werkt dat :p

Boris Barowski

Legacy Member
ge kunt identiek hetzelfde doen zonder die site

gewoon nen tekst verkopen voor 25 euro waarin staat dat ze deze tekst moeten verkopen voor 25 euro...

sh0s

Legacy Member
die foto op de site, komt dat niet uit een telenet reclame ofzo?
foto ziet er echt wel uit alsof het van een reclamespot geknipt is... maakt alles nog "echter" hé

Stimpy

Legacy Member
welja die site is dan ook maar de site van iemand die zelf "klant" is bij dat ding en zo probeert andere mensen via hem die dingen aan te laten smeren ofzo

Firefoxbt

Legacy Member
piramide systeem dus...

in theorie verdient iedereen eraan als er steeds nieuwe mensen bijkomen, maar in praktijk gaat de oprichter en eventueel de eerste 'klanten' met het geld gaan lopen :) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan