Archief - de Big Big brother thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
PolletPoulet zei:
Die an is verdomme een lekker wijf als ge het mij vraagt!
de lekkerste int huis, maar irl is da zeker ni een "lekker heet wijf", der zijn er wel andere :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
kathleen deruit .. spijtig, kad da lelijk kind int echt wel wille zien :p
(die 3d fotos was toch echt ni mooi :unsure: )

Oscar Z. Acosta

Legacy Member
Vandaag in de Dag Allemaal:
Audrey werd door haar toenmalige vriend verplicht mee te spelen in een pornofilm van Eddie Lipstick (de vader van Bart).
En ze was nog geen 18 jaar. :unsure:

phixiuZ

Legacy Member
Oscar Z. Acosta zei:
Vandaag in de Dag Allemaal:
Audrey werd door haar toenmalige vriend verplicht mee te spelen in een pornofilm van Eddie Lipstick (de vader van Bart).
En ze was nog geen 18 jaar. :unsure:

Omfg :rofl: . Eerste dat uitschot van nen Gatbier en dat Davidjen z'n diefstal en Evi haren sexmovie. We've got it on tape :love: .

Kunnen ze er is niets anders instoppen dan uitschot? Mjah zo is 't ook plezant zenne :p

Preske

Legacy Member
spykon zei:
Omfg :rofl: . Eerste dat uitschot van nen Gatbier en dat Davidjen z'n diefstal en Evi haren sexmovie. We've got it on tape :love: .

Kunnen ze er is niets anders instoppen dan uitschot? Mjah zo is 't ook plezant zenne :p

zijt ge zot?
en 75% van hun doelgroep verliezen zeker :p

syndrom

Legacy Member
hahaahaha dees is te grappig: de sandra is miss zwanger van die kevin

SweetEmmaRose

Legacy Member
idd, da zou zooo grappig zijn, meer als 1x .. zot !! hoe kan da nu :p hahaha die haar vriend ga ni geamuseerd zijn
zou echt leuk zijn though :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
zou kevin ervan weten???
kvind da big brother heel begripvol is trouwens :)

syndrom

Legacy Member
mo fuck en die heeft een vriend man man uzelf verhoeren op nationale tv

edit: dju tis niets

nuja ze heeft nog altijd gevoosd met die dude

SweetEmmaRose

Legacy Member
hahaha kevin dacht da ze zwanger was, ooh die was echt lief. opeens zo 'oei die is NI zwanger' :p haha
wel erg voor sandra aangezien da die al miskrame eeft gehad etc

SweetEmmaRose

Legacy Member
echt e, want die zit daar nogaltijd ws
amaj das eigenlijk echt schandalig ... zo ziet ge maar da t ni altijd de manne zijn die bedriege :)


Sandra wil graag een zwangerschapstest. Ze is nu negen dagen over tijd. Ze geeft toe dat ze na het feestje van David seks heeft gehad met Kevin. Onveilige seks, want door haar verleden neemt ze geen pil. Ze heeft Kevin nog niets verteld.

Het liefst van al zou Sandra naar huis gaan om alles uit te leggen aan haar vriend en familie. Haar koffer staat klaar in de slaapruimte.

Als Kevin in de dagboekkamer komt doet hij alsof zijn neus bloedt. Hij denkt dat Sandra zulke beslissingen alleen maar neemt als ze nodig zijn. Hij wil er liever niet over praten met Big Brother.

Met Sandra spreekt hij wel. Ze maakt hem duidelijk dat de test negatief is. Kevin is opgelucht, maar vraagt zich toch af wat er was gebeurd als de test wel positief was geweest.

Daar wil Sandra liever niet aan denken. Eerst en vooral wil ze haar familie op de hoogte brengen om daarna te beslissen of ze blijft of vertrekt.

bron: http://bb.belbone.be/news.php?id=531
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan