Tristan
Legacy Member
godf@ther zei:Iemand een idee hoe je goed je mail kunt opmaken? Dus een mooie achtergrond enzo, kan het niet perfect uitleggen, ik bedoel geen gewone kleur als achtergrond, maar vanboven links een logo, dan de naam van de club, en dan rond de tekst van de mail een dikke lijn ofzo, of bepaalde vormen met een gradient effect erin. Kan dit gewoon in de tekstverwerker van gmail?
Je kunt HTML gebruiken?


