Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tristan

Legacy Member
godf@ther zei:
Iemand een idee hoe je goed je mail kunt opmaken? Dus een mooie achtergrond enzo, kan het niet perfect uitleggen, ik bedoel geen gewone kleur als achtergrond, maar vanboven links een logo, dan de naam van de club, en dan rond de tekst van de mail een dikke lijn ofzo, of bepaalde vormen met een gradient effect erin. Kan dit gewoon in de tekstverwerker van gmail?

Je kunt HTML gebruiken?

MrKend54l

Legacy Member
Bram zei:
Is da wa in te schatten wanneer de combi's voor werchter gaan uitverkocht zijn? Kunt ge atm nog wachten tot begin maart bv of best nu al kopen?




Campaign Monitor biedt gratis email HTML templates aan. Let wel dat niet alle emailclients even veel ondersteunen.

Dat valt nooit te voorspellen eh. Het 1ne jaar zijn ze snel allemaal weg en het andere jaar niet. Meestal als er snel goeie namen geweten zijn dan zijn ze zeer snel weg.

Cranberry

Legacy Member
Iemand die ik ken heeft een biljet van 500€ gevonden (legit), wat nu? (houden, naar de bank brengen, wat als het vals is,...)

MrKend54l

Legacy Member
Cranberry zei:
Iemand die ik ken heeft een biljet van 500€ gevonden (legit), wat nu? (houden, naar de bank brengen, wat als het vals is,...)

Bijhouden maar misschien wel is laten nakijken of het echt is. De kans zit erin dat het biljet vals is.
Maar ga gewoon naar je bank en leg de situatie uit. Zij checken of het echt is. Zoja ben je 500 flappen rijker.
Anders zal je bank het wel vernietigen :-P

bootstrap

Legacy Member
als het nu een vals was van €50 kon je't makkelijk aan een kassierster van de delhaize geven.

demon326

Legacy Member
Skoran zei:
Aan de linkerkant van mijn facebook staan mijn favorieten en daaronder "apps"
Onder dat apps deel staat "photos", "apps and games", "Music", ...

Ik wil dat stuk (alleen het "apps" deel) wegkrijgen maar ik vind dus totaal niet hoe dat moet. Iemand die weet hoe ik dat weg kan krijgen?


Probeer eens met FB purity... In een keer een zuivere facebook erbij :p

Bosvos

Legacy Member
Wat is eigenlijk de waarde van een getuigschrift van het CVO? Ik zie ineens dat een aantal kennissen daar een opleiding volgen, maar kunt ge daar in feite iets mee doen op de arbeidsmarkt? (vooral omdat het mensen zijn die voor de rest enkel een secundair diploma hebben).

Dastardly

Legacy Member
kristofke_1 zei:
een redelijk onnozel maar niettemin serieuze vraag:

Ik en mijn vriendin willen in september voor 3 weken op reis gaan. Het "probleem" is dat haar vader kanker heeft en de dokters zijn gestopt met het actief bestrijden ervan, hij zit gewoon thuis en is momenteel redelijk gezond (je merkt er niets van) ligt niet aan chemo,... maar er is dus volgens de dokters een kans dat hij nog maar een aantal maanden of jaar te leven heeft, maar kunnen er totaal geen aantal op kleven. Is het dan aangeraden om een annulatieverzekering af te sluiten? Of gaat dit geweigerd worden?

moet zeker is gaan horen bij uw ziekefonds ook. bij 't OZ kan je bijvoorbeeld ook een vakantie boeken (werken met alle courante operators). je krijgt ook sowieso een bedrag terugbetaald als je via hen boekt en ik heb toch horen zeggen dat ze heel uitgebreide annulatieverzekeringen hebben ook.

(het voorbeeld dat ze mij hebben verteld was in het geval dat de hond / kat stierf, wat in mijn ogen toch al redelijk ver gaat :p)

ryoudragon

Legacy Member
Cranberry zei:
Iemand die ik ken heeft een biljet van 500€ gevonden (legit), wat nu? (houden, naar de bank brengen, wat als het vals is,...)

je kan in de blokker voor 5euro zo'n scanner kopen om na te gaan of je geld wel echt is.

Michster

Legacy Member
tommie314 zei:
wat moet ik met mijn oude toners doen die hier liggen? opsturen gaat niet want het zijn niet allemaal originele van Samsung

Zijn er niet van die inkt-winkels(kweet dat er in Hasselt een is) waar ge die kunt laten hervullen?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Cranberry zei:
Iemand die ik ken heeft een biljet van 500€ gevonden (legit), wat nu? (houden, naar de bank brengen, wat als het vals is,...)

check 't hologrammeke, of er reliëf voelbaar is en hou het eens onder een UV-lamp: Als je reflecterende krasjes ziet is het 'n authentiek biljet.

n9ne

Legacy Member
Is er ergens een handige tabel van alle internetaanbieders? Ben onze huidige trage snelheid wat beu, volgens mij moet er een betere aanbieding zijn. En met wat moet ik nog rekening houden? Ik had ergens iets gelezen over de afstand tot de centrale ofzo? Tgaat puur om internet, geen digitale televisie ofzo.

bootstrap

Legacy Member
weet er iemand tegoei hoe die cozzy fire werkt van telsell? is dat een elektrisch vuur?

Huasheng

Legacy Member
Met de nieuwe versie van Firefox krijg ik bij het openen van een nieuw tabblad deze website, maar ik wil dat er gewoon een blanco pagina komt (zoals voordien). Hoe stel ik dat in?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan