Archief - Draag jij een horloge ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag jij een horloge


  • Totaal aantal stemmers
    642
  • Opiniepeiling gesloten.

Spectre

Legacy Member
Ik wou eens weten hoeveel mensen de dag van vandaag nog horloges dragen. De oudere generatie mensen dragen vrijwel allemaal een horloge maar bij de jongere generatie begint dit fors te minderen. Vroeger keek ik altijd op mijn gsm of ipod om te zien hoe laat het was maar ik prefereer nu toch liever een horloge. Het staat soms nice bij de gepaste kleren en is leuk om te dragen.

Grtz

Dj Aero

Legacy Member
nope, gebruik men gsm als klok

ik haat het wanneer er van die dingen aan men pols hangen (armbanden, horloges, ...)

squan

Legacy Member
Ik droeg dat tot vorig jaar nog tamelijk veel, maar sinds het gespje er aan is ga ik daar niet meer in investeren.

GregoryCo

Legacy Member
Ik draag soms een horloge, als ik naar school moet bv. of ergens anders, maar thuis doe ik ze niet aan, of toch weinig.

viewer

Legacy Member
alleen tijdens een examen, en dan draag ik da eigenlijk nog nie maar stop het in men broekzak.

Ali_

Legacy Member
Altijd, ik kan nie zonder!
Op mijn gsm zien vinnik lastig, altijd uit uw broekzak hale...

Massis

Legacy Member
heb ze gwn permanent aan tenzij'k op mn laptop bezig ben (krassen voorkomen) of aan't sporten

gwn titanium chronometer horloge uitde kijkshop, gaat al jaren mee, enige nadeel is dat't slotje niet al te stevig is en bij'n harde slag durft horloge dus wel eens loslaten

slash

Legacy Member
ik gebruik mijn gsm ma kwas terug aant rondzien voor een horloge ma ik vind nie wa ik wil

ironhorn

Legacy Member
ja, maar ik doe ze wel uit thuis en in school (het is zo'n grote g-shock met zo'n dubbele band ipv een plastiek bandje)

en in de vakantie/weekends doe ik ze ook niet meer om (tenzij ik weg moet)

Ali_

Legacy Member
punkrockdude zei:
heb ze gwn permanent aan tenzij'k op mn laptop bezig ben (krassen voorkomen) of aan't sporten

²nd
alleen in die 2 gevallen, plus ook nog tijdens het slapen heb ik m nie aan.

mari

Legacy Member
ik ben met horloges gestopt sinds ik mijn eerste GSM heb, nu toch al enkele jaren geleden :)
doch heb ik wel een armband omdat ik graag iets rond men polsen heb

Atrox

Legacy Member
Content over uw nieuw horloge? :p

Ik draag de mijne altijd, kan nie zonder. Ne mens moet toch wete wanneer zijn les gedaan is e :unsure:

Massis

Legacy Member
bwah , tijdens slapen heb'k die ook dikwijls aan... (ook al omdat ik 's ochtends zonder lenzen nie verder zie dan da als'k wil weten hoe laat het is :D )

Timmie

Legacy Member
Nope, nooit een horloge gedragen.
Altijd mijn gsm op zak, dus als ik de tijd wil weten kijk ik daar wel op.

GaMe®

Legacy Member
Laatste tijd draag ik opnieuw een horloge..
Omdat ik echt de tijd op de seconde moet weten voor de trein.. :p
's morges kan het echt op ne second steke dak de trein nog juist haal of mis.

Dozzeh

Legacy Member
Nooit gedragen eigelijk, gebruikte altijd gewoon men GSM.

Maar als ik een schoon horloge tegen kom één van deze dagen, koop ik het direct. Vind niet rap men smaak :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan