Mista Molla
Legacy Member
Hey,
Heb hier iets ongelooflijks lastig voor de hand. Sinds daarstrax krijg ik bijna elk uur een
sms bericht van nummer 7070 met boodschap. Wat is het dier van blablabla.., sms A, B of C.
2€ per v/o/b bericht.
Ik heb mij helemaal voor niets ingeschreven en niets gevraagd en die berichten kosten telkens 2€!!!
Ik heb een factuur abonnement van BASE.
Wat kan ik doen? In een van de berichten stond zend STOP om berichtgeving te stoppen, heb ik ook gedaan
maar het helpt niet! en met een abonnement kan kost blijven oplopen...
Iemand een idee? Dringend?
Thx
Heb hier iets ongelooflijks lastig voor de hand. Sinds daarstrax krijg ik bijna elk uur een
sms bericht van nummer 7070 met boodschap. Wat is het dier van blablabla.., sms A, B of C.
2€ per v/o/b bericht.
Ik heb mij helemaal voor niets ingeschreven en niets gevraagd en die berichten kosten telkens 2€!!!
Ik heb een factuur abonnement van BASE.
Wat kan ik doen? In een van de berichten stond zend STOP om berichtgeving te stoppen, heb ik ook gedaan
maar het helpt niet! en met een abonnement kan kost blijven oplopen...
Iemand een idee? Dringend?
Thx



