EverlastingHate
Legacy Member
Ik ben nu al 2 weken aan het wachten op mijn x-fi xtrememusic, nog altijd niet binnen.
Is nog amper verkrijgbaar
, en dat voor een standaardkaart.
Het probleem is dat veel winkels niet meer met een stock werken, of een zeer beperkte, en constant afhankelijk zijn van leveringen. Ge moet ook niet verschieten dat daar vanalles kan misgaan.
Koopt ge iets in een pc-winkel, 9 kansen op de 10 moet het eerst besteld worden.
Is nog amper verkrijgbaar
, en dat voor een standaardkaart.Het probleem is dat veel winkels niet meer met een stock werken, of een zeer beperkte, en constant afhankelijk zijn van leveringen. Ge moet ook niet verschieten dat daar vanalles kan misgaan.
Koopt ge iets in een pc-winkel, 9 kansen op de 10 moet het eerst besteld worden.
, niet verplicht.
. Zelfs zo vriendelijk om men cadeaubon (die bij afhaling dan al 1.5 maand was vervalle 