Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

NoizeSuppressor zei:awel, net terug van reisbureau:
we gaan in maart, wel tussen 1-14 maart. Goedkoopste periode
vliegtuig heen en weer (duh) 320 euro, taxen inbegrepen (American airlines)
hotel 45$ de man per nacht, we gaan er vijf nemen
rechtsbijstand: 18 euro
Dit zijn de kosten buiten wat we er gaan opvreten en opkopen. Ik ga een smak aan kleren kopen dat weet ik![]()
We hebben wel een zeer basic hotel, maar dat is voor ons echt niet belangrijk. We gaan puur om te verkennen, en wij slapen in 't weekend in 't bushok van zattigheid dus daar gaan we ni van wakker liggen![]()
. Nenee
.
Huey zei:ik hoop dagge 21+ zijt want anders komt er niet veel van je nightclubje en je booze![]()

Fuji zei:en zonder grietjes kom je er ook niet in, toch niet de 'fancy' clubs ,
1 gast moet meestal 2 grietjes aanbrengen

conquerpoy_123 zei:serieus?![]()

!2u55!4n zei:Om een voorbeeld te geven;
Even naar de top van de Empire State Building (overdag) kost ongeveer 25 dollar, maar dan ben je nog niet helemaal bovenaan. De laatste meters kosten optioneel nog eens hetzelfde enzo.
Er zijn massa's toeristen, dus de prijzen zijn echt wel niet goedkoop. Maar daar mag je niet naar kijken bij zo'n ervaringen.
Master P zei:Serieus? Ik ben er in 2004 10 dagen geweest, maar denk dat wij maar 1 prijs moesten betalen beneden en dat het <25$ was.. wel lang aanschuiven
320€ is ook wel enorm goeikoop voor uw vluchten, denk dat wij het dubbel hebben betaald..
Verder kunt ge het overwegen om ne Lonely Planet van NY te kopen. LP is toch wel veruit de beste reisgids voor individuele reizen..
).
.weirdo zei:heeft er nog iemand een idee hoeveel je op 1 dag ongeveer uitgeeft aan eten en tickets? als men sober blijft tenminste![]()