Archief - Enquête: Motivatie voor het aankopen van computer hardware via eBay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaRuDa

Legacy Member
Geachte,

Wij zijn 6 studenten aan de Faculteit Toegepaste Economische Wetenschappen van de Universiteit Hasselt. In het kader van het vak Onderzoekscompetenties dienen wij de aangeleerde theorie toe te passen in een kleinschalig onderzoek. Hierbij kozen we om een onderzoek uit te voeren naar de motivatie voor het aankopen van computer hardware via eBay.

Wij willen u daarom verzoeken uw medewerking te verlenen door bijgevoegde vragenlijst in te vullen. Voor de statistische verwerking achteraf is het belangrijk dat u alle vragen beantwoordt.

Het onderzoek is volledig anoniem en vraagt slechts 5 à 10 minuten van uw tijd.

De enquête is te vinden op volgende link:
Enquete

Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking

YellinD

Legacy Member
ingevuld
Ik check altijd eerst de prijzen op ebay voor ik een koop doe hier in de lokale winkel :)

SilentSpring

Legacy Member
done. Zou nooit op ebay kopen, enkel betrouwbare shops komen in aanmerking hier.

Atrox

Legacy Member
Done, ik koop veel voor mijn hobby op Ebay.
PC-onderdelen daarentegen, koop ik liever in een winkel.

YellinD

Legacy Member
snap eigenlijk niet waarom je ebay niet zou gebruiken als je koopt bij de ebay-winkels en via paypal... voor de 2 keer dat ik in het zak ben gezet, heeft paypal alles voor mij opgelost, voor de rest heb ik al veel winst gemaakt door zo goedkoop op ebay te kopen
(hmm, dit was een vraag in de enquete denk ik, ebay verdedigen :D )

casualties

Legacy Member
Ingevuld..

En tuurlijk, niet alles kopen bij Ebay, maar Ebay is zeker niet zo onveilig!! Je moet gewoon zélf een beetje verstand hebben om te overwegen of een aankoop veilig gaat zijn of niet. Uiteraard kan het dan soms nog eens mislopen, maar die kans kan je toch wel enorm minimaliseren. Heb al van echt overal in de wereld dingen gekocht en NOOIT geen problemen gehad. Ook al wil ik iets graag, als ik dan toch zie dat de verkoper niet al te betrouwbaar is, dan laat ik dit gewoon links liggen..

Btw, mooie enquete. Je laat toch zeker het resultaat in deze topic weten??

zotteluc

Legacy Member
ingevuld
vond het eigenlijk redelijk slordige enquete
de ene keer stond zeker wel vanboven, en bij de volgende vraag was de volgorde omgedraaid en zo verder
zorgt voor verhoogde kans op foutklikken enzo enal

Cyrano.ak

Legacy Member
das een techniek die ze moeten gebruiken om te vermijden dat mensen de enquete snel snel afhaspelen. (ja doe ook TEW @ Hasselt en heb da vorig jaar moeten doen :p)

enquete ingevuld.

Godzilla*Akira

Legacy Member
done, tot nu toe toch nog niets negatiefs op te merken ivb met ebay, wel al eens een pakketje laat toegekregen, omdat het om 1 of andere rede in jamaica is terecht gekomen. Heb het nadien grappig genoeg wel 2 keer gekregen.

DogFacedGod

Legacy Member
Al dingen besteld vanuit Hong Kong. Geen probleem. binnen 10 dagen komen mijn 7 poort USB-hub (13euro int totaal) en externe Numpad (10 euro int totaal) aan.
1 euro korting verkregen. De Hong Konger heeft al meer dan 10000 punten aan een percentage van 99%. Dus das betrouwbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan