Lensos
Legacy Member
Iets gelijkaardig had ik altijd voor op mijn vakantiewerk 2 jaar terug. Toen moest ik afwassen bij AC restaurants. Daar hadde ze een groot bad voor al het hardnekkige vuil zoals sauspotten en bakplaten en friteuze dingen. Da moest ik dan vol water laten lopen. Da water zag dan ongelofelijk vies en vettig uit (en ik moest daar met men handen dus inEverlastingHate zei:
). Maar als ge daar ook maar een beetje zeep bij kapte, vloog dat vuil en vet allemaal naar de kanten.Straffe dingen toch, de wetenschap

:
