sneax
Legacy Member
Suphafly zei:het hoeksken de droom van elke stoner haha
ik hou ervan als ge zo in de nacht in de living zit mee u maten
en ge hebt honger, hebde honger? ik ook, 'thoeksen? hoeksen![]()
mijn kot was 10m van thoekske dus ik ben daar geregeld binnengestuikt me mijn zatte botten om nog ne spaghetti naar binnen te werken

anyway,
wat idioot vind is dat iedereen werkt van 9 tot 17 (allé da zijn de 'algemen werkuren' eh) maar de WINKELS die _werkende_ mensen moeten ontvangen die geld uitgeven, die zijn OOK van 9 tot 17 open (en tegenwoordig tot iets later)
das toch ni efficient? ge kunt toch evengoed enkel in de namiddag van 16.00h tot 18.00h en op topdagen open zijn? gelijk die banken ... die zijn open op de moment dat andere mensen werken en ze sluiten NOG vroeger dan dat ne gewone werkmens gedaan heeft me werken
das toch belachelijk

