Archief - Gezocht: Drukkerij voor selfmade tshirts!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
Zoals vermeld in de topic titel, ik zoek een drukkerij voor selfmade tshirts...
een 5 tal, dus geen echt grote hoeveelheiden.

Ik weet het, ik heb de search gebruikt maar ik vond in die threads niet echt wat ik zocht, ik zoek een site waar je zowel de prijzen /stuk als extra kosten kunt zien.

Iemand ervaring met een goede drukkerij, zowel kwaliteit als prijs? :)

Chickenlal

Legacy Member
Op mijn werk doen we da vanaf 1 stuk.

6 euro per druk op eigen textiel
17 euro voor een tshirt incl. druk

Ofwel in 1 kleur (vectoren), ofwel in full color op lichte textiel (wit of lichtgrijs)

kleur op donkere textiel is duurder, weet nie just de prijs daarvan..

Maarja das in blankenberge, beeke ver hé voor wa tshirts :)

Conqie

Legacy Member
Dreamchaser zei:
Al eens in de Gouden Gids gekeken?

daar staan zeker ook gebruikers ervaringen in?
gelieve gewoon niet te antwoorden met "use google blabla"

maxdevis

Legacy Member
in leuven in de naamse straat is er ook ene (waar vroeger het plectrum was)

ben er zelf nog nooit geweest

BuN-bUn

Legacy Member
Al is gekeken bij http://www.xlreclame.be/, wij hebben daar onze tshirts en pulls van de scouts laten drukken, en is toch deftig gedaan. Was bij beiden wel maar één kleur... ma ge kunt op die site wel de nodige info vindenk denkek :)

Shyheim

Legacy Member
ik heb da nekeer laten doen in de city2, kostte 11€ ofzo geloof 'k (had wel eigen tshirt mee)

Messias.

Legacy Member
Voor één of twee shirts is da perfect diy te doen (en goedkoooop). Zeefdrukken voor de winnaars.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Doen ze da in't copycenter in eppegem ni? en anders moete is in mechelen gaan horen. tis een zijstraat van den bruul, kgeloof de hanswijkstraat. laat iig iets weten waar ge da hebt laten doen want kmoet er ook hebben. :)

grtz!

Reinhart

Legacy Member
Hier in zottegem is er ene, www.Topmen.be. Ik heb er al T-shirt laten drukken voor naar lan-party's mee te gaan. Ik ben wel tevreden over hun service. De prijzen tjah, kan ik moeilijk zeggen want dat kan nogal varieren. Heeft te maken met kleuren en kwaliteit enzo.

Dreamchaser

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
daar staan zeker ook gebruikers ervaringen in?
gelieve gewoon niet te antwoorden met "use google blabla"

Ik geef je gewoon een goedbedoelde tip, waarmee je toch al een lijst kan vinden van winkels in je buurt die dit doen.

Neen, prijzen en gebruikerservaringen staan daar niet in. Maar met die lijst kan je altijd eens bellen voor de prijzen en zo vergelijken. En gebruikerservaringen zijn in dit geval toch niet zóóó belangrijk, tenzij je graag wil weten of de t-shirts niet krimpen in de was, of dat er een lekker meisje achter de kassa staat.

Hoogstwaarschijnlijk ga je toch best naar een winkel in de buurt gaan, want het verschil in prijs en/of gebruikerservaring zal toch wel niet de moeite zijn om er ver voor te rijden. Toch niet voor 5 stuks...

Conqie

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
ge gaat toch nie zeefdrukken voor 5 tshirts? Die mal alleen al kost u een paar n100 euro

fuck, nu heb ik al een mail verstuurd naar die mensen, ik maak me weer grandioos belachelijk :unsure:

jodeman

Legacy Member
fujiprint.be -> wsl nog een winkel in de buurt en de tijdstermijn is meestal redelijk juist
bij mij waren ze altijd vroeger klaar dan verwacht. €12,5 per t-shirt.

screaM^

Legacy Member
best transfertdruk ( word in de stof gestreken ) ipv zeefdruk ( massas duurder bij kleine oplages, d.m.v. clichékosten ).

bij ons kost het ongeveer 15€ / tshirt, ligt aan de grootte van de opdruk ( oppervlakte van de flex die gebruikt moet worden), hoeveel kleuren ( aantal flexe n dat je moet gaan nemen), en aan de tshirt (vorm, merk,...)


voor gewoon een enkele bedrukking zonder tshirt is dat iets van een 5-7 euro.

Chickenlal

Legacy Member
Bij ons is da zowa dezelfde prijs als Scream

15-17 euro das wel in 1 kleur flex, in meerdere kleuren printen wij da op transfer papier (op lichte textiel) en anders printen we da op flex speciale printbare flex.

S.conceiçao7

Legacy Member
Boris Barowski zei:
http://www.zeefdrukkerij-stevens.be/
zeer stipt, flexibel en echt prima kwaliteit

als je dan naar daar gaat, moe je dan je afbeelding op diskette of op cd mee hebben? zoja in welk formaat moet dat dan zijn ? JPG ofzo?

en 2) doen ze dat dan direct? of moet je daar dan terug omgaan ?


en 3) houden ze rekening met copyrights enzo?
als ik bv met een logo van een muziekgroep ga, maken ze daar dan problemen van?
bv deze zou ik wel willen :p
http://dissenet.com/lebyrus/img/avengedsevenfoldwakingthefallen.jpg

Chickenlal

Legacy Member
Ma naar nen zeefdrukker moet ge toch nie gaan voor zo'n kleine oplages... Ge moet toch zowiezo eerst uw mal kopen en die kost veel geld ze ...


Ge moet da in flex laten doen als da maar voor een paar is. Da logo van u leprechaun ziet er nog redelijk te vectoriseren uit om te snijden met de plotter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan