Archief - "girls only" plaatsen in parkeergarage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=DeMoLeEcHiOn=-

Legacy Member
hey

overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.

wat vinden jullie hiervan ?

ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch

-=DeMoLeEcHiOn=-

Legacy Member
=Dujosh= zei:
Waren het parkeerplaatsen van 3-4 meter breed ofzo ? :)
op het eerste zicht niet, alleen was het echt de eerste rij die je tegenkwam.
vrouwen worden dikwijls ambetant als je zwanst over vrouwen en rijden. maar ik veronderstel dat ze dit niet erg vinden...

Cash

Legacy Member
-=DeMoLeEcHiOn=- zei:
hey

overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.

wat vinden jullie hiervan ?

ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch

Mogen ze u verbieden om daar te staan?
Plaatsen voor gehandicapten ok, dat staat zo in de wetgeving. Maar als er daar een ander bordje staat, kunnen ze je dat echt afdwingen om er niet te gaan staan?

JackM

Legacy Member
jaja en dan lappen krijgen van sjakossen zekerst als ge der staat :sop:

=Dujosh=

Legacy Member
jong, je parkeert u daar als je da wilt he

desnoods zeg je dat je een travestiet in wording bent.
Kunnen u niets verplichten

alleen voor mindervaliden sta ik mijn plaats af ( parkeerplaatsen )

TekkaBlade

Legacy Member
Als die dicht bij de in/uitgang zijn zal dat voor het veiligheidsgevoel zijn 's avonds.
Je zal ook wel weten dat vrouwen zich zelden op hun gemak voelen in zo'n ondergrondse parking...

Frisbijerre

Legacy Member
'k heb zo'n parkeerplaatsen in duitsland ook al gezien en die waren idd iets breder dan de andere . 'k vond het wel grappig maar is idd nogal seksistisch me dunkt. Nu ja wie gaat er reclameren als em een parkeerplaats aangeboden krijgt die breder is en dus eigenlijk meer comfort bied?

Poppel

Legacy Member
-=DeMoLeEcHiOn=- zei:
hey

overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.

wat vinden jullie hiervan ?

ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch
paar jaar geleden ingegaan als omdat de dames dan veiliger bij de uitgang staan en niet zo veel risico lopen om overvallen te worden..

-=DeMoLeEcHiOn=-

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Als die dicht bij de in/uitgang zijn zal dat voor het veiligheidsgevoel zijn 's avonds.
Je zal ook wel weten dat vrouwen zich zelden op hun gemak voelen in zo'n ondergrondse parking...
zou men dan niet beter iets aan het onveiligheidsgevoel doen ? dit vind ik persoonlijk maar een lapmiddeltje.

dit is pertang een van de propere(dere) parkings in antwerpen, mooi verzorgd en verlicht.

EternalSilence

Legacy Member
=Dujosh= zei:
Waren het parkeerplaatsen van 3-4 meter breed ofzo ? :)
was ook mijn eerste gedachte toen ik deze thread las :D :rofl:

ik persoonlijk vind het feministisch ..
allee .. alleszins 'rasistisch' tegen de mannen in de maatschappij
maar aangezien wij ook zo zijn tegen hen (volgens hen) zullen we maar nie klagen zeker? :unsure:

hatetn

Legacy Member
Poppel zei:
paar jaar geleden ingegaan als omdat de dames dan veiliger bij de uitgang staan en niet zo veel risico lopen om overvallen te worden..


en mannen kunnen nie overvallen worden:confused:

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
alleh, vlieg maar allemaal naart centrum van gelijke kansen en dieje zever :p

die maken daar zéker een zaak van :p

(btw, welke parking ist ? :p)

Stancke

Legacy Member
=Dujosh= zei:
jong, je parkeert u daar als je da wilt he

desnoods zeg je dat je een travestiet in wording bent.
Kunnen u niets verplichten

alleen voor mindervaliden sta ik mijn plaats af ( parkeerplaatsen )

²nd


you message is too short ...

-=DeMoLeEcHiOn=-

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
alleh, vlieg maar allemaal naart centrum van gelijke kansen en dieje zever :p
die maken daar zéker een zaak van :p
(btw, welke parking ist ? :p)
zoals in begin van de thread gezegd die onder groenplaats :p

das gelijk da ze in de cinema de beste plekken aan mannen zouden geven bij de actiefilms "omdat mannen liever actiefilms zien dan vrouwen"

Fighting Hobbit

Legacy Member
-=DeMoLeEcHiOn=- zei:
hey

overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.

wat vinden jullie hiervan ?

ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch
Dat is discriminatie op basis van geslacht en dat is in feite verboden als ik me niet vergis. Maar ik zou er niet over klagen in elk geval...

orez

Legacy Member
man man... als gij daar wilt staan, staat daar...

Gehandicapten hebben een kaartje die er verplicht moet liggen, als uw voiture daarstaat, en laat ons zeggen flikken passeren, precies of ze zullen zien aan uw wagen alst ne vrouw of ne vent is die rijdt...

Wundagore

Legacy Member
die parkingen zijn ook 20 cm ofzo breeder.
in Hasselt bij het dusartplein heb ik ze gemeten.

maar vzijn vooral voor veiligheid.
die parkingen liggen dicht bij de uitgang + daar hangt verlichting boven.

imho als ik zou "jagen" dan zie ik mijn prooi gewoon beter :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan