Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
=Dujosh= zei:Waren het parkeerplaatsen van 3-4 meter breed ofzo ?![]()
op het eerste zicht niet, alleen was het echt de eerste rij die je tegenkwam.=Dujosh= zei:Waren het parkeerplaatsen van 3-4 meter breed ofzo ?![]()
-=DeMoLeEcHiOn=- zei:hey
overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.
wat vinden jullie hiervan ?
ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch
paar jaar geleden ingegaan als omdat de dames dan veiliger bij de uitgang staan en niet zo veel risico lopen om overvallen te worden..-=DeMoLeEcHiOn=- zei:hey
overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.
wat vinden jullie hiervan ?
ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch
zou men dan niet beter iets aan het onveiligheidsgevoel doen ? dit vind ik persoonlijk maar een lapmiddeltje.TekkaBlade zei:Als die dicht bij de in/uitgang zijn zal dat voor het veiligheidsgevoel zijn 's avonds.
Je zal ook wel weten dat vrouwen zich zelden op hun gemak voelen in zo'n ondergrondse parking...
was ook mijn eerste gedachte toen ik deze thread las=Dujosh= zei:Waren het parkeerplaatsen van 3-4 meter breed ofzo ?![]()


Poppel zei:paar jaar geleden ingegaan als omdat de dames dan veiliger bij de uitgang staan en niet zo veel risico lopen om overvallen te worden..

=Dujosh= zei:jong, je parkeert u daar als je da wilt he
desnoods zeg je dat je een travestiet in wording bent.
Kunnen u niets verplichten
alleen voor mindervaliden sta ik mijn plaats af ( parkeerplaatsen )
zoals in begin van de thread gezegd die onder groenplaats*~Lientjeuhhh~* zei:alleh, vlieg maar allemaal naart centrum van gelijke kansen en dieje zever
die maken daar zéker een zaak van
(btw, welke parking ist ?)
Dat is discriminatie op basis van geslacht en dat is in feite verboden als ik me niet vergis. Maar ik zou er niet over klagen in elk geval...-=DeMoLeEcHiOn=- zei:hey
overlaatst reed ik de parkeergarage onder de groenplaats in, en zag dat de eerste rij plaatsen die ik tegenkwam allemaal een bordje "girls only" hadden hangen.
wat vinden jullie hiervan ?
ik vind dit redelijk overdreven hoor, zelfs beetje seksistisch