Archief - Gisterennacht keek ik naar MTV en...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrostByte

Legacy Member
er was zowaar eens muziek op MTV! Babyshambles, editors, REM, metallica, cool kids... Ik wist niet wat ik zag! Het was de eerste videoclips in jaren dat ik op mtv zag in jaren!

Moesten ze nu dit nog eens overdag ook doen op de uren dat niet iedere normale mens in bed ligt zou ik het nog eens overwegen om MTV eens op te zetten regelmatig.

skelly_king

Legacy Member
Hij heeft gelijk dat er niet zoveel muziek wordt gespeeld zoals in Jim tv, TMF, .. En och god I hate Nickelodeon

RaGeR

Legacy Member
FrostByte zei:
er was zowaar eens muziek op MTV! Babyshambles, editors, REM, metallica, cool kids... Ik wist niet wat ik zag! Het was de eerste videoclips in jaren dat ik op mtv zag in jaren!

Moesten ze nu dit nog eens overdag ook doen op de uren dat niet iedere normale mens in bed ligt zou ik het nog eens overwegen om MTV eens op te zetten regelmatig.

waaaaauw wat een nieuws...

alasno

Legacy Member
wie kijkt nu nog naar clips op mtv, doe je beter online, kun je zelf kiezen wanneer je welke clip wil zien

Darius Craven

Legacy Member
Kan iemand me trouwens eens uitleggen waar die vreselijke tussenfilmpjes bij MTV voor dienen? Moest er nog afwisseling in zitten ok, maar nu is het gewoon jaren van mislukte art-wannabe rotfilmpkes die allemaal "reclame" maken voor MTV, HALLO, ik ben MTV aan het kijken, je moet me er niet continu aan herinneren :)

denkimi

Legacy Member
ik erger me veel meer aan die tussenfilmpjes op tmf, die behalve wat flikkerende beelden geen inhoud hebben en veel te lang duren

FredWP

Legacy Member
Stimpy zei:
helaas heb ik telenet dus dat is geen optie bij mij

Dit doe je je eigen aan. Ik ook een jaar en 4 maanden geleden tot ik mijn ouders zwaar overtuigd had.

Tenzij, indien je ouders betalen voor Internet, je ouders niet houden van minder betalen en meer krijgen voor je geld, dan heb je pech ja.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik denk dat het MTV worst zal wezen wat de gemiddelde Europese man of vrouw van hun zender denkt. 't Lijkt mij volkomen duidelijk dat ze zich enkel richten op de Amerikaanse en Afrikaanse bevolking, door heel de dag rappende (dat zijn mensen die gewoon spreken, maar er dan veel meer geld mee verdienen) ****** (of wannabe ******) op ons los te laten met opstellen die ze dan songs noemen en maar bestaan uit vijf woorden (bitch, homies, motherfucking, hood en gangsta), wat trouwens zéér geloofwaardig overkomt (een gigantische villa in de Hollywood Hills en een Bentley zijn niet gangsta).

Soit, dit gezegd zijnde moet ik eerlijk toegeven dat ik exact hetzelfde dacht toen ik keek naar een uitzending over Rock Werchter. :p

alasno

Legacy Member
Die tussenfilmpjes vind ik dan nog het best van al tbh
zitten echt goeie en mooi tss hoor

Vordesh

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik denk dat het MTV worst zal wezen wat de gemiddelde Europese man of vrouw van hun zender denkt. 't Lijkt mij volkomen duidelijk dat ze zich enkel richten op de Amerikaanse en Afrikaanse bevolking, door heel de dag rappende (dat zijn mensen die gewoon spreken, maar er dan veel meer geld mee verdienen) ****** (of wannabe ******) op ons los te laten met opstellen die ze dan songs noemen en maar bestaan uit vijf woorden (bitch, homies, motherfucking, hood en gangsta), wat trouwens zéér geloofwaardig overkomt (een gigantische villa in de Hollywood Hills en een Bentley zijn niet gangsta).

Soit, dit gezegd zijnde moet ik eerlijk toegeven dat ik exact hetzelfde dacht toen ik keek naar een uitzending over Rock Werchter. :p

Zit vandaag zeker in uw bash alle muziekstijlen dag ofzo :p

switchblade

Legacy Member
Crazy Monkey = grappig :unsure:
Normaal is MTV nog de hele dag door muziekshows of van die programma's zoals Made
Maar het kabelbedrijf dat we allemaal zo graag hebben heeft Nickelodeon en MTV op dezelfde frequentie gestoken en wisselt zo af.
Net zoals je Cartoon Network & Discovery Channel hebt op 1 frequentie.

(In gebieden waar Telenet geen kabelTV levert kan dit anders zijn)

Darius Craven

Legacy Member
alasno zei:
Die tussenfilmpjes vind ik dan nog het best van al tbh
zitten echt goeie en mooi tss hoor

De eerste 10 keer wel, maar sommige zijn al 10 jaar hetzelfde :D

boogje

Legacy Member
De tussenfilmpjes van JimTv zijn wel leuk.

"Let's play house: you'll be the door and I shut you."

"Everything about you says you're going to make it to the top!
-*Leterme* Thank you very much!
- *valt in bodemloze put*
...."

scowcroft

Legacy Member
jep jimtv gaat in kwaliteit naar boven imo, ze hebben toch enkel goeie programma's... the remancipators, rock that job enzo vond ik wel goed, soms is het acteren van die gasten wel niveau ketnet maar tis beter dan al die andere zenders met fata morgana: collectieve waanzin, leven zoals het is, herhalingen van kampioenen...

http://www.youtube.com/results?search_query=jimtv+bumpers&search_type=
die JimTV bumpers zijn idd ook zalig...

en Cartoon Network is echt pure faal, zelfs toen ik 5 jaar was vond ik het al kinderachtig...

behalve Ed, Edd en Eddy, daar kan ik nog altijd uren naar kijken!!!!! :D

hatetn

Legacy Member
switchblade zei:
Crazy Monkey = grappig :unsure:
Normaal is MTV nog de hele dag door muziekshows of van die programma's zoals Made
Maar het kabelbedrijf dat we allemaal zo graag hebben heeft Nickelodeon en MTV op dezelfde frequentie gestoken en wisselt zo af.
Net zoals je Cartoon Network & Discovery Channel hebt op 1 frequentie.

(In gebieden waar Telenet geen kabelTV levert kan dit anders zijn)



mtv muziek? de gewone mtv zend een hele dag door hetzelfde uit gelijk 's avonds. met af en toe nog ne marathon overdag van weet ik veel wa.
mtv heeft geen muziekshows meer. enkel op late uren tonen die da nog.

ze hebben dan ook een tweede zender om muziek op te tonen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan