Archief - Google Earth!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musback

Legacy Member
De wereld aan ons voetjes! Iedereen kan op onderzoek!
(Google Earth toont je de hele wereld in vaak haarscherpe sattellietbeelden!)

Wat zijn zoal van die zalige vondsten dat jullie al gedaan hebben?
buitenaards Leven? vreemde symbolen? blote mensen in den hof :p ?

Ik weet dat er al zo zalige dingen gevonden zijn zoals de potentiele ark van noah in Turkije dacht ik, zo'n hakenkruis op een pleintje in België, gemaakt van bloembakken.. noem maar op...

hebben jullie zo al dingen gevonden? ---> post hier de coördinaten!
(en weet iemand de coördinaten van die ark en dat hakenkruis toevallig?)

kvind da echt superzalig en hoop dat er heerlijke vondsten gepost zullen worden!

gegroet!


zij die het niet kennen kunnen het hier gratis downloaden: http://earth.google.com/download-earth.html

LSDsmurf

Legacy Member
Het hakenkruis in Maasmechelen:
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/7/26/260706_hakenkruis_fontein.html

De coordinaten zijn 50 57'48.20" N, 5 41'45.17" E maar er is een paar maand geleden een update gedaan en op het nieuwe beeldmateriaal is die fontein niet meer zo goed zichtbaar.

----

Ook wel nice is dit: 50° 0'38.20"N 110° 6'48.32"W http://www.dvhardware.net/article14548.html

Een landschap in Canada dat vanuit de lucht eruit ziet als het gezicht van een Indiaan die een "iPod-oortje" in zijn oor heeft :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Ach snachts wil ik zo wel eens op ontdekking gaan, alle meer beroemde dingen zoek ik op, van ayers rock en mount rushmore tot 'vind een ferrari of limousine'

:p

Of bedrijven etc etc etc...


Heel leuk programma alleen vergeet hij regelmatig dingen die ik aangestipt heb voor te onthouden.

Ik ben de ark op mount Ararat nog niet echt gaan zoeken maar dat vind ge wel via google, zoals alles :p

GMotha

Legacy Member
Als ik via google earth mijn huis opzoek kan ik de hond in onzen hof zien. Geweldig. Ik vond wel dat ik dat even mee moest delen.

-etienne-

Legacy Member
HIER vind je een filmpje met allemaal eigenaardigheden, zoals een vrouw die topless ligt te zonnen en nu zo op de satelietfoto's staat :)

Da Cobra

Legacy Member
Belgie zit er bij, maar helaas veel te weinig foto's van goede kwaliteit.
Ik vind met moeite zelfs mijn straat terug.

Exorikos

Legacy Member
Ik kan mijn huis gedetailleerd zien, maar mijn kot staat vreselijk wazig, zoals heel Heverlee en Leuven.

DA_MadAce

Legacy Member
Prachtige uitvinding. Kvin da fun om random op de wereld in te zoome. Die is zo fucking GROOOT.

jodeman

Legacy Member
Microsoft (ja ik weet het ;)) komt uit met een gelijkaardig programma waar je gebouwen 3D gaat kunnen zien met echte textures. Bij google video kon dat alleen nog maar met grijze blokjes als gebouwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan