Archief - gratis bellen naar landlijnen via voIP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
ik lees juist dat er een nieuw programma uit is gekomen namelijk gizmo project waarmee ge gratis naar landlijnen kunt bellen via voIP! en dit bijna over heel de wereld!

ik heb de kwaliteit nog niet kunne testen omda mijn headset nimmer werkt!

www.gizmoproject.com





aan de mods: moest dit op het software forum horen: mijn excuses

chosen1

Legacy Member
TrickY. zei:
Hoeveel upload gaat dit nu weer zuipen? :p

upload zal nie zo'n groot probleem zijn denk ik! kzou da kunnen volgen hoeveel da gebruikt maar als mijn headset nie werkt dan gaat de upstream ook nie maximaal zijn e:p

TrickY.

Legacy Member
chosen1 zei:
upload zal nie zo'n groot probleem zijn denk ik! kzou da kunnen volgen hoeveel da gebruikt maar als mijn headset nie werkt dan gaat de upstream ook nie maximaal zijn e:p

Nou, skype zoop iig massa's upload.

UnEx|sT

Legacy Member
Ik heb het uitgeprobeerd, maar spijtig genoeg kan ik al niet meer bellen omdat mijn krediet op is... Ik heb een 3-tal telefoontjes gedaan van in totaal een 10-tal minuten... Eigenlijk komt het dus overeen met de vorige projecten van voipbuster enal (alleen kan je nu iets langer bellen)

chosen1

Legacy Member
UnEx|sT zei:
Ik heb het uitgeprobeerd, maar spijtig genoeg kan ik al niet meer bellen omdat mijn krediet op is... Ik heb een 3-tal telefoontjes gedaan van in totaal een 10-tal minuten... Eigenlijk komt het dus overeen met de vorige projecten van voipbuster enal (alleen kan je nu iets langer bellen)

het is toch gratis naar vaste nummers? alleen gsmnummers kosten geld

UnEx|sT

Legacy Member
het is gratis naar vaste nummers tot die 10 minuten bereikt zijn, daarna moet je krediet kopen om nog te kunnen bellen naar vaste lijnen.

killgore

Legacy Member
UnEx|sT zei:
om te bellen met voipstunt moet je toch ook betalen? :wtf:
niet echt

je moet wel betalen om meer te zijn als free users, ma telefoontjes naar landlines in België kosten niets. Uw krediet blijft onaangeraakt maw.

kakature

Legacy Member
Damn, die VoipStunt werkt echt :bow:
Zalig :p
Kan ik nu hele dag naar m'n ouders bellen die beneden zitten om me wat drank toe te werpen :p

-etienne-

Legacy Member
killgore zei:
niet echt

je moet wel betalen om meer te zijn als free users, ma telefoontjes naar landlines in België kosten niets. Uw krediet blijft onaangeraakt maw.


en na 90 dagen vervalt je krediet van 10 euro. DUs op zich betaal je nog een 3 euro/maand ( niet dat dat veel is, maar je betaald wel nog )

Met voipbuster kan je ook smsen aan 5 cent, iemand daar al ervaring mee?

mauron

Legacy Member
chosen1 zei:
ik lees juist dat er een nieuw programma uit is gekomen namelijk gizmo project waarmee ge gratis naar landlijnen kunt bellen via voIP! en dit bijna over heel de wereld!

ik heb de kwaliteit nog niet kunne testen omda mijn headset nimmer werkt!

www.gizmoproject.com

Hmm, dat ding is op het eerste zicht toch duurder dan Skype. Alle ja, voor de landen waar ik regelmatig naar bel tenminste. Het enige voordeel hieraan is dat ge 25 cent gratis krijgt en dus een paar minuutjes gratis kan bellen...

Messias.

Legacy Member
Ik geraak nog altijd nie gerigstreerd bij VoipStunt, "Registering..." blijft er maar opstaan, doet niets. Khad vroeger 't zelfde probleem.

pina

Legacy Member
ik gebruik al een tijd voipstunt. Daar moet je €10 betalen, krediet die je kan gebruiken gedurende 6 maanden. Ondertussen kan je met dat krediet ongelimiteerd bellen naar een hele lijst landen, bij sommigen inclusief gsm. In België enkel vast nummers

cooly

Legacy Member
killgore zei:
niet echt

je moet wel betalen om meer te zijn als free users, ma telefoontjes naar landlines in België kosten niets. Uw krediet blijft onaangeraakt maw.
Werkt hier toch niet,ik heb nog account van vorige keer,staat geen krediet meer op en kan niet bellen,ook niet naar belgische nummers ofzo

Terror Factor

Legacy Member
gratis belle: www.jajah.com

max 1000 min per maand, 1 uur per dag en t was nog iets, stond e paar dage gelede in de krant. na die 1000 min is t wel betale, ma da wor dus elke maand gereset.

ge moet uw telefoonnummers ingeve op de site, ze belle u,ge neemt op,en dan belle ze naar de andere, en da kost dus niks. t enige probleem is da ge beiden geregistreerd moet zijn op die site.

EDIT: stond in het belang van limburg, en volgens hun werkte het dus :p

pina

Legacy Member
The JAJAH Free Global Calling Plan applies to land line and mobile calls to and within the United States; Canada; China; Hong Kong; Singapore and Taiwan and it applies to landline calls to and within Australia; UK; Germany; France; Italy and most other European nations. It applies when both call participants are registered JAJAH users. In countries where free phone calls are not available, or if someone is calling a non-JAJAH member, calls are simply subject to JAJAH’s ultra-low rates:

dus als ik het goed begrijp:
als je belt naar iemand die niet lid is, moet je altijd betalen
als je belt naar iemand die wel lid is, dan hangt het af in welke zone je zit. Het is gratis als je belt (in geval dat de bron belgië is) naar zone 1 of 2. zone 1 zijn landen als USA en China, zowel mobiel als vast. Zone 2 zijn grotendeels landen van de EU, enkel vast.

Eigenlijk is het identiek als voipstunt, maar veel ingewikkelder :) aangezien de ontvanger ook lid moet zijn eer je kans maakt om gratis te bellen. Bij voipstunt moet dat niet. Het enige voordeel is dat je het kan doen via de website en niet via een extern programma maar je kan dat ook via voipstunt doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan