Archief - haar groeien door te wassen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bullet_f

Legacy Member
Hellrabbit zei:
maw : je wilt je haar wassen, maar je durft niet?

idd, want ben bang dat het dan opnieuw sneller groeit :)
soms douche ik mij zelf, zonder m'n haar te wassen :p
pas als het echt vettig wordt, was ik het :help:

denkimi

Legacy Member
in de zomer groeit u haar sneller dan in de winter (volgens mijn kapster toch), dus zou ik voorstellen om de hele zomer u hoofd in een diepvriezer te steken

NapalmBenny.

Legacy Member
Niet te veel wassen, of ge kunt het vaak blijven wassen. Ge kunt uw haar er helemaal met verkloten, en is volledig kort laten knippen nog de enige oplossing, tenzij je het vaak wilt blijven wassen.

Xavez

Legacy Member
alexii zei:
Van chemotherapie groeit je haar ook snel naar 't schijnt.

Probeer kanker te kweken ofzo.
Wat een on-passende opmerking. Jij verstoort ook alle familiefeestjes zeker? :evil:

Sephiroth

Legacy Member
ge kunt door intensivering uw haar rapper laten groeien
dus meer kunstmest, irrigatie, en pesticiden.
(sorry zit nog met examen aarskunde in men kop)

Gunstn

Legacy Member
Sephiroth zei:
ge kunt door intensivering uw haar rapper laten groeien
dus meer kunstmest, irrigatie, en pesticiden.
(sorry zit nog met examen aarskunde in men kop)

hmm, pesticiden ? dan vraag ik mij toch af wat er in u haar groeit ze ^^

Mr. SLASH

Legacy Member
als ge vind da ge teveel bij kapper gaat , koopt u een tondeuse , heb ik ook gedaan , tenzij ge langer haar hebt , dan gaat da nie :D

ZackWhite

Legacy Member
Veel gaan zwemmen (4tal uur per dag :p de chloor maakt u haar kapot en uw haar wordt dan ook witachtig) en ook weig wassen want dan gaat de chloor eruit

Bosvos

Legacy Member
als ge uw haar vettig laat worden en dan wast lijkt het ook alsof het ineens een stuk langer is (als het vettig is staat het meestal wel naar alle kanten en ligt het dus ni plat)

dus: veel door uw haar gaan met uw handen, hoofdhuid masseren en dan pas wassen (of als ge proper wilt blijven: gewoon geduld hebben ;))

-shogun-

Legacy Member
Ik was mijn haar iedere dag, het groeit zeker niet vlugger ofzo. Het enige dat ik ondervind is dat ik mijn haar nu iedere dag moet wassen of dat het gewoon veel te vlug vettig wordt. Is dat eigenlijk slecht uw haar iedere dag wassen?

Bosvos

Legacy Member
-shogun- zei:
Ik was mijn haar iedere dag, het groeit zeker niet vlugger ofzo. Het enige dat ik ondervind is dat ik mijn haar nu iedere dag moet wassen of dat het gewoon veel te vlug vettig wordt. Is dat eigenlijk slecht uw haar iedere dag wassen?
tis ni zo goed dacht ik...
probeer eens minder aan uw haar te prutsen, ik had ook snel vettig haar, ik prutste daar altijd aan en wreef door m'n haar van zenuwachtigheid :p

-shogun-

Legacy Member
Ik was dat gewoon 's ochtends, droog het een beetje af met de handdoek en blijf er af voor de rest van de dag. Het wordt vettig tijdens het slapen :p. MIjn vraag was eigenlijk of er werkelijk nadelen aan zijn (ik was mijn haar iedere dag omdat ik het gewoon leuk vind om mij iedere dag te wassen dus dat is geen probleem ;))

Bosvos

Legacy Member
-shogun- zei:
Ik was dat gewoon 's ochtends, droog het een beetje af met de handdoek en blijf er af voor de rest van de dag. Het wordt vettig tijdens het slapen :p. MIjn vraag was eigenlijk of er werkelijk nadelen aan zijn (ik was mijn haar iedere dag omdat ik het gewoon leuk vind om mij iedere dag te wassen dus dat is geen probleem ;))
ik heb gehoord dat het ni goed is voor uw haar, maar vraag me ni WA er slecht aan is:d

Hellrabbit

Legacy Member
Sephiroth zei:
ge kunt door intensivering uw haar rapper laten groeien
dus meer kunstmest, irrigatie, en pesticiden.
(sorry zit nog met examen aarskunde in men kop)

Niet té intensief he, dan ga je je bodem uitputten en kunstmeststoffen vergroten enkel het aantal micronutrienten die je bodem kunnen vasthouden, niet hoeveel er effectief inzitten


probeer eens een drieslagstelsel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan