Archief - Heb jij genoeg met 35 pm's?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb jij genoeg aan je PM box?


  • Totaal aantal stemmers
    381
  • Opiniepeiling gesloten.

Virz

Legacy Member
Destroyer zei:
Inbox contains 34 messages.
You have 68 messages stored, of a total 200 allowed. (Empty Folder)

crew zijn heeft dan toch voordelen :p

Je hebt ze dus toch gekregen:love:

enZiiime

Legacy Member
Als je dan ineens paar deals afsluit op b&s zit het direct vol, en heb je pak te weinig

Preske

Legacy Member
we (alez gijlie) zullen moeten wachten tot een van onze admins antwoord. Ik weet ook niet hoe het zit met preformance e.d. met een grotere pmbox.

NinjaTune

Legacy Member
ik had ook graag een grotere pmbox gezien, aangezien ik te lui ben dat te verwijderen :D

|) ][ |V| ][

Legacy Member
35 is voldoende, ouder dan een maand doe ik weg als het moet, en 35 pm's krijg en stuur ik niet in een maand tijd :p

Iemand

Legacy Member
ik moet moeite doen om er aan 20 te raken...
35 is genoeg voor mij.
Voor de mensen op b&s is dit idd mss wel te weinig. 50 lijkt me wel nice.

Crashtestdummy

Legacy Member
beter de pm functie afzetten zodak geen warnings meer kan krijgen :sop:

:unsure:

Racemaniac

Legacy Member
'k heb er wel genoeg mee, maar ik vind het zo'n vreselijk onhandig systeem. die box moet ni vergroot of verkleind worden, maar gewoon een warning da uw box vol zit zou wonderen doen.

denkimi

Legacy Member
ze zouden beter eerst eens de accounts die al meer dan 2 jaar gebanned zijn eens verwijderen. dat zal de server al veel minder belasten

servi

Legacy Member
de zogenaamde extra belasting die het zou veroorzaken op de server is verwaarloosbaar. De belasting van 1 extra PM is grosso modo even groot als de belasting van 1 extra reply op het forum. Die limiet kan in principe probleemloos opgetrokken worden tot het dubbele.

Er zijn andere zaken van het forum die voor veel meer belasting zorgen dan PMs.



Persoonlijk maakt het mij niet uit of dat die PM-box groter wordt, maar uiteindelijk zal ook die vol geraken, dus ik weet niet of het echt zo zinvol zijn.
(bij mij heeft die ook al vol gezeten en ik mag meer PMs bijhouden)

sneax

Legacy Member
35 is voor mij MEER dan genoeg

maar ik kan wel begrijpen als ge intensief buy&sell'd dat het belanbirjk kan zijn om die trafiek voor een bepaalde periode bij te houden en dan kan die 35 mss te weinig zijn

voor de rest zie ik ni in waarom iemand meer dan 35pms zou willen bijhouden

Bloob

Legacy Member
aangezien ik actief ben op het buy & sell zou ik toch ook liever de limiet zien opgetrokken worden tot 50.

En aan de reply's en de poll te zien gebruikt het merendeel van het forum de PM functie niet, of toch nauwelijks niet. Dus diegene die het dan toch wel redelijk veel gebruiken zullen niet meteen voor overbelasting zorgen.

Wat misschien wel een goed idee is (maar weet niet of het mogelijk is) is om de members die hier al langer dan een jaar zitten, de mogelijkheid te geven om hun inbox limiet naar 50 te verhogen ?

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik zou 50 wel aangenamer vinden om eerlijk te zijn...

FuLcRuM

Legacy Member
Wat me opvalt is dat de helft van de gebruikers het PM systeem niet kent of gebruikt...

Dat verrast mij eerlijk gezegd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan