Preske
Legacy Member
er is jaarlijks ofzo een beurs (meestal in duitsland) waar spelmakers hun nieuw uitgevonden spel mogen komen tentoonstellen. der lopen veel gezelschapsfabrikanten rond, zodat je wel een kans hebt dat om je spel te verkopen.
alleen kost zo een staanplaats voor daar te mogen staan wel wat kosten en moet je wel zien dat je spel er op en top uitziet. Mooie doos, mooi bord/pionnen, enz enz
alleen kost zo een staanplaats voor daar te mogen staan wel wat kosten en moet je wel zien dat je spel er op en top uitziet. Mooie doos, mooi bord/pionnen, enz enz