Archief - hoe moeilijk kan het zijn

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Osi` zei:
Waarom geen games in de zin van max payne? Dacht dat er over een jaar? of minder of meer nog zo'n spel uitkwam. Ook zoiets max payne achtig en in de stad/omgeving rondwandelen.

Meer in de zin van avontuur dus (en wat knalle)
Maar kheb me hier met max payne kostelijk mee geamuseerd. (iets voor u?)
Want zelf heb ik ook zo'n beetje last van welke game ik nu moet kopen enzo, bijna elk nieuw spel verveelt me hard. COD4 speel ik al amper. :(

Alan Wake noemt het spel :) Komt ergens uit in 2008 dacht ik.

roltrap

Legacy Member
Koop u Baldur's Gate 1 en 2 + expansion packs voor €14.95 in de Game Mania. Daar zijde een 700-tal uurtjes zoet mee én ge kunt het op allerlei manieren herspelen met andere karakters en ja, zelfs andere verhaallijnen ;)

Xylo

Legacy Member
loeli zei:

Echt WTF? De man vraagt waarom er zoveel saaie games uitkomen de laatste tijd en welke wel aan te raden zijn en jij begint over een lief. Mss heeft hij er een? Wat heeft dit te maken met games?


Final Fantasy reeks btw.
FF7, 8 (!!!!!) en 9 zijn imo beste qua verhaal. Dit wel als je een beetje tegen lelijke (maar ongelofelijk sfeervolle) graphics kunt aanstaren.

Triple0

Legacy Member
speel sim city 4 ofzo, voordak het wist was ik al 4 u kwijt :/

Darks

Legacy Member
Heb hier indertijd ook nog een soortgelijk topic neergepoot...

Ik was dus ook als klein manneke altijd aant gamen, altijd fun. Uiteindelijk WoW beginnen spelen en het was een zeer goed game tot op een bepaald punt waar het enkel nog farmen en grinden is. Goed, zo wat aan en af gespeeld tot Oktober vorig jaar, toen heb ik er een punt achter gezet. Terug wat op de 360 proberen te spelen maar die goesting van vroeger is er niet meer. Ik weet niet of het door WoW is, het kan ook zijn omdat ik nu bijna 18 ben en dat 'spelen' er helemaal uit is.

Anyway ben me dan maar wat andere dingen gaan doen. Beetje meer werken, sporten, meer uitgaan en is me heel goed bevallen. Voor de rest verzamel ik nu DVD's, kijk ik meer Tv en zo.

Maar ik ben eigenlijk nog altijd een gamer. Maar dan occasioneel, op de PC. Ik koop dus nog games zoals GTA, waar ik me een weekje mee zoet kan houden, of COD4, voor het verhaal en om af en toe eens te knallen. Gewoon wanneer ik er zin in heb. En waarschijnlijk koop ik volgend jaar Warhammer Online. Weer een MMORPG, maar ik speel gewoon casual. Is het spel een grindfest gelijk WoW, stop ik.

Dus misschien ben jij ook games wat moe aan het worden. Ik raad je dus aan om die extra tijd met andere dingen te vullen, en koop u af en toe eens een spelleke dat ge leuk vindt. Belangrijkste: ge moet niet gamen. :)

Teknoman

Legacy Member
Flatout 2 is anders ook zeer leuk arcade racegame waar ge u lang mee kunt amuseren, of het nu voor heel de avond of voor rap efkes een kwartiertje is.

Freekje

Legacy Member
hl2:portals kunde u ook wel ettelijke uurkes bezig houde als ge u zelf bezighoud met alle challanges te doen ;P

hatetn

Legacy Member
stopt gewoon met gamen al er u niets meer boeit
na een tijd gade gewoon niet meer gamen of ga je weer goesting krijgen
ik heb da zowel met games als films, het ene moment het een na het ander en dan soms maanden niets. een pauze is imo het beste om terug te kunnen genieten van games, want 99% van alle opgenoemde games hier ga je ook direct moe zijn ben ik 100% zeker van

ZeroDown

Legacy Member
Alvast allemaal bedankt voor de feedback, zate wel paar leuke ideëen bij. ga binnekort toch eens investeren in 2de tv dan kan oude weer bij mij komen en kannek weer wat meer PS2 games etc spelen, moet dringend toch nog eens aan FFXII verderdoen.

dat lief is ook eigelijk geen slecht id maar dan voor na de feestdagen.

Heb hier en daar ook wel een paar titels gehoord die ik eens da kans ga geven.

denk dat ik gewoon laatste tijd beetje het hele wow gebeuren mis, was altijd enorm meeslepend en altijd goeie fun ma ofwel doeje het goed ofwel beter niet in mijn opninie.

hoedanook alvast allemaal bedankt en als jullie nog een paar zalige games zouden weten op pc of console mag je me ze altijd laten weten.

grtz

Karre

Legacy Member
Terror Factor zei:
om een beetje in de mmo wereld te blijve: guild wars misschien? Je moet er natuurlijk wel voor zijn(ik was het niet, mijn kameraad wel bvb). Het voordeel is da ge ni echt veel tijd moet investeren om u daarop te kunne amuseren en bij de hogere dingen mee te doen. Voor de rest weet 'k niet echt iets, ben niet meer zo'n gamer :)

Guild Wars is niet echt een MMORPG, dat zeiden de makers zelf en dat kun je lezen op de officiële website, maar noemen het eerder een CORPG :p.

Teknoman

Legacy Member
Anders eens eve online proberen?
Is ook een mmorpg maar om uw skills te trainen moet ge niet spelen maar gewoon x tijd wachten. Ge moet dus geen uren per dag er in steken om te verbeteren. Als ge dan ingelogd zijt om te spelen doet ge wat ge wilt.
Normaal gezien kunt ge een trial van 14 dagen ( https://secure.eve-online.com/ft/?aid=102321&bid=&nogreet=1 ). Ik heb die trial eens gedaan met een paar maten en dat was wel best leuk.

maxdevis

Legacy Member
misschien leg je gewoon de lat te hoog?

(maar wanneer komt mafia 2 in godsnaam uit ...)

Vordesh

Legacy Member
metaphore zei:
Maar da kunt ge ni gewoon kopen in de winkel :(
das het nadeel ...

en ge kunt da ni uitzetten as ge der u goesting van hebt :unsure:
ontopic: kzou ni weten infeitn, tbegint mij ook rapper tegen te steken
en de recente games kan mijn pc nimmer aan, max cod4 en das op low enz :(
en ksteek geen geld meer in die pc hier vo de moment dusja veel keus ist er nimmer

kwou nfs pro street speeln ma tbolt hier ni :'(

hatetn

Legacy Member
metaphore zei:
Maar da kunt ge ni gewoon kopen in de winkel :(
das het nadeel ...



een postorderbruid bestellen op i-net gaat toch
en ge hebt keus uit zoveel landen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan