Heb hier indertijd ook nog een soortgelijk topic neergepoot...
Ik was dus ook als klein manneke altijd aant gamen, altijd fun. Uiteindelijk WoW beginnen spelen en het was een zeer goed game tot op een bepaald punt waar het enkel nog farmen en grinden is. Goed, zo wat aan en af gespeeld tot Oktober vorig jaar, toen heb ik er een punt achter gezet. Terug wat op de 360 proberen te spelen maar die goesting van vroeger is er niet meer. Ik weet niet of het door WoW is, het kan ook zijn omdat ik nu bijna 18 ben en dat 'spelen' er helemaal uit is.
Anyway ben me dan maar wat andere dingen gaan doen. Beetje meer werken, sporten, meer uitgaan en is me heel goed bevallen. Voor de rest verzamel ik nu DVD's, kijk ik meer Tv en zo.
Maar ik ben eigenlijk nog altijd een gamer. Maar dan occasioneel, op de PC. Ik koop dus nog games zoals GTA, waar ik me een weekje mee zoet kan houden, of COD4, voor het verhaal en om af en toe eens te knallen. Gewoon wanneer ik er zin in heb. En waarschijnlijk koop ik volgend jaar Warhammer Online. Weer een MMORPG, maar ik speel gewoon casual. Is het spel een grindfest gelijk WoW, stop ik.
Dus misschien ben jij ook games wat moe aan het worden. Ik raad je dus aan om die extra tijd met andere dingen te vullen, en koop u af en toe eens een spelleke dat ge leuk vindt. Belangrijkste: ge
moet niet gamen.
