th0rn
Legacy Member
Hallo, het is miss een heel stomme vraag maar ik ben kerieus of er iemand kan zeggen uit ervaring of dat die 4 in 1 multimediaspelers snel zouden uitverkocht zijn in den aldi. ik ga de woensdag direct na tschool, maar als het echt moet aknner dnekik iemand da in de voormiddag al gaan halen.
Zouden er nog zijn, iets na 12u of is dat kei snel uitverkocht ofzo?
(Vraagt ge da aan de kassa of ligt da ergens anders?)
Zouden er nog zijn, iets na 12u of is dat kei snel uitverkocht ofzo?
(Vraagt ge da aan de kassa of ligt da ergens anders?)
tis ma 100euro, kheb die al weten staan aan 350 enz, kheb nu maar ne mp3 van 128mb en kzit hier me 10 000 liekes 

, easy 