Archief - Hoe snel zijn de meeste dingen uitverkocht...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

th0rn

Legacy Member
Hallo, het is miss een heel stomme vraag maar ik ben kerieus of er iemand kan zeggen uit ervaring of dat die 4 in 1 multimediaspelers snel zouden uitverkocht zijn in den aldi. ik ga de woensdag direct na tschool, maar als het echt moet aknner dnekik iemand da in de voormiddag al gaan halen.

Zouden er nog zijn, iets na 12u of is dat kei snel uitverkocht ofzo?

(Vraagt ge da aan de kassa of ligt da ergens anders?)

Wundagore

Legacy Member
imo bij zoiets van de aldi moogt ge heel snel zijn, kans is groot dat die woensdag middag weg zijn.

Jack_Sparrow

Legacy Member
dnno kerel , neem het zekerste voor het zekerste en laat er iemand wat vroeger om gaan.
OF ge koopt nen degelijke voor ietske meer geld

th0rn

Legacy Member
Zot :p tis ma 100euro, kheb die al weten staan aan 350 enz, kheb nu maar ne mp3 van 128mb en kzit hier me 10 000 liekes :p Das een derde van de prijs en volges mij hebt ge wel kwaliteit ze. Ze moeten tenminste niet alles in zo een klein dozeke van 2mm dik steken...da ga trouwes rap kapot ook denkik.

chosen1

Legacy Member
laptop was hier in elke aldi in de buurt na 15 minute uitverkocht! en die mensen stonde daar al een uur op voorhand dus mss da dit hetzelfde gaat zijn?

denkimi

Legacy Member
vroeger kon dat hier toch, de dag ervoor eens gaan en vragen of hem aan de kant willen zetten tot ge komt

Gavin

Legacy Member
als het pc's zijn moet ge er snel bij zijn


ma zo van die multimediadingen (speakers, mp3's, dvdspelers, ..) zo zijn er meestal wel genoeg om gedurende 1 dag toe te komen
dus 's middags zullen ze er nog wel een paar zijn hoop ik voor u

en als ge hem echt wilt, engageer u dan een andere persoon die er smorgens om gaat..spreekt toch voor zich
ondernemen man! ondernemen!

virtualdude

Legacy Member
Gavin zei:
als het pc's zijn moet ge er snel bij zijn
hangt af.

De winkel hier in de buurt bljven ze een maand staan. de hele buurt is totaal oververzadigd met pc's en van vervanging kunde nie leven.

th0rn

Legacy Member
hehe ja, maar iemand zei da ook zo van: "laptops wel direct weg andere dingen ni", en kwou is zien wa gelle zei. kstuur wel iemand :)

Carpinteiro

Legacy Member
vroeger kon dat hier toch, de dag ervoor eens gaan en vragen of hem aan de kant willen zetten tot ge komt

nu nog ik heb da overtlaatst nog gedaan doen die lcd schermen er waren.
eerst zeide ze da ze da ni dede, ma toen heb ik gezegt da ene op mijn werk hier ook was geweest en da ze da voor hem deden. en toen zeide, k this goed. :p
en efectief toen ik erom ging ware er zeker 8 doze me scherme die ze achterhielde voor nog andere klante.
:)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hangt er ook beetje vanaf welke ge hebt... in sommige dorpen zijn er idd aldis die da direct verkocht hebbe, bij sommige blijft het wa langer staan.

ik weet nog da die winkel op 9u fzo openging en ik en men maat woude gaan om een externe schijf, we kwam er om 9u15 aan en echt we hadde de laatsten haha echt zalig xD kwaar toen wel vree content ^^

of da aan de kassa ligt of ni hangt er vanaf. onze hdd was toen enkel aan de kassa verkrijgbaar. lag dus ni int schap wa wel raar is eigelek mjah best eerst winkel inspectere en dan naar de kassa gaan fzo of direct vrage bij binne kome :p

neomitochondria

Legacy Member
ik zal er allessinds 2 kopen:) voor ik en m'n zuster, das echt geen geld.

maar mijn pa kent iemand via zijn werk die in de aldi werkt en die legt dat aan de kant ;), easy :)

Myst!Q

Legacy Member
Kstel mij eigenlijk enorme vragen bij de kwaliteit van da ding. 100 euro is niet veel voor zoiets. Alléja, kweetnie, kstel der mij vragen bij :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan