Myst!Q
Legacy Member
Kzou graag eens weten hoe de telenetters hier hun barbeque aansteken.
Ikzelf steek die aan met papier en een paar stukken hout dattek een vuurtje heb en derna kolen derop maar dit is nogal redelijk primitief en dus vroeg ik mij af of iemand betere ideeën heeft ..
Kweet dat er zo van die blokjes bestaan maar moet je die dan gewoon tussen je kolen leggen en aansteken of hoe werkt dat ?
I need some nice advice ..
Ikzelf steek die aan met papier en een paar stukken hout dattek een vuurtje heb en derna kolen derop maar dit is nogal redelijk primitief en dus vroeg ik mij af of iemand betere ideeën heeft ..
Kweet dat er zo van die blokjes bestaan maar moet je die dan gewoon tussen je kolen leggen en aansteken of hoe werkt dat ?
I need some nice advice ..



da hoort derbij