Unpro
Legacy Member
Same, en bij pc kunt ge ook eten, drinken, muziek, tv enzo bij nemen.Warlock zei:opstaan
pc
tv
slapen
![]()
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same, en bij pc kunt ge ook eten, drinken, muziek, tv enzo bij nemen.Warlock zei:opstaan
pc
tv
slapen
![]()
![]()

GenesisX zei:Wa doe je dan? Ga je dan ook uit en al? Ben curieus hoe anderen da doen, want ik en alleszins nog geeneen tegengekomen waar het zo erg mee gesteld is als met ik. En dan krijg je nog f*cking medelijden ook en vergeten ze je op de duur dat je bestaat :\ Typisch bekrompen mensen.
Niet omdat ik geen lief heb fzo, tis serieuzer. Alhoewel geen familiale problemen enzo. Puur vriendschappelijk, extreem verlegen (alleen in het begin), etc...

) en tussendoor naar de tour de france op TV kijken. En dan kwam ik tegen 22uur thuis en kroop in mijn bed om de ganse 2 maanden van de vakantie alleen maar dat te doen! dag in dag uit!
) en DAN kunt ge echt beginnen met interessante mensen te ontmoeten 
Hiapoe zei:Ik denk dat je echt wel niet beseft hoe enorm veel mensen in dezelfde situatie zijn/ooit geweest zijn als jij.
Ik was ook zo als ik jouw leeftijd had.
Ik haatte pubers reeds toen ik zelf eigenlijk puber had moeten zijn... dus tijdens mijn leven tussen mijn 14 en 18 kwam ik nauwelijks in contact met mensen van mijn eigen leeftijd... die waren namelijk veelal een puber!
Ik leidde gewoon mijn eigen leven, alleen thuis, spellekes spelen, TV kijken, veel muziek spelen. Ik zou je aanraden een goeie hobby te zoeken die je alleen kan doen! En je niks aan te trekken van je leeftijdsgenoten op dit moment... Ik had wel enkele gelijkgestemde vrienden, en daar ging ik in de vakanties ook naartoe.
Bvb. Toen ik 16 was zag mijn vakantie er als volgt uit:
Opstaan, naar maat zijn huis fietsen, gans den dag Civilization 2 Gold spelen in multiplayer tegen elkaar (met seriele kabel) en tussendoor naar de tour de france op TV kijken. En dan kwam ik tegen 22uur thuis en kroop in mijn bed om de ganse 2 maanden van de vakantie alleen maar dat te doen! dag in dag uit!
Ne keer ge de 18 gepasseerd zijt, beginnen alle pubers zichzelf gevonden te hebben en zijn ze "volwassen" (de meeste toch) en DAN kunt ge echt beginnen met interessante mensen te ontmoeten
![]()
GenesisX zei:Beeld je in dat ik bv geen maten heb, hier niets te doen heb de hele dag door en mij met niets kan bezighouden. Er zijn er hier zoveel (familie meestal) die constant zeggen dat ik eens naar een (jeugd)café of een fuif moet gaan. Maar hoe kan ik daar alleen binnenwandelen? Ik ben al zo'n verlegen type en al. Strand? Alleen? Woohoo.

mja ik zat vorige zomer heel den tijd binnen op een stom MMORPG te spele en nu zennik er allang mee gestopt en voor men examens speelde ik nog GW ma 'k ben er ook mee gestopt en nu weet ik nix meer te doen 
PolletPoulet zei:Kom kom, dat is mooi om jezelf achter te verbergen maar dat is het dan ook.
) maar inderdaad, ik hou niet echt van grote drukte, een propvol café is dan ook niet mijn ding. (zeker niet als er gerookt wordt, dan ben ik direct weg) Ik drink ook geen alcohol, dus zatte mensen kunnen mij ook allerminst boeien.

, tenzij ge zeer veel geld hebt uiteraard....
Hiapoe zei:Het is geen kwestie van verbergen hoor... Ik ben nooit ongelukkig of depressief geweest dat ik toen zo leefde, ik heb me rotgeamuseerd! En ik heb er ook niks aan overgehouden. Ik ben eigenlijk tamelijk sociaal, en ik ben helemaal niet verlegen.
En ik ben nog altijd tevreden dat ik het zo gedaan heb toen!! Ik heb nu nog altijd een mooi leven.
Met sociaal zijn bedoel ik dat ik gerust tegen éénieder kan beginnen babbelen zonder probleem... en als je mij vraagt om in een propvol café op de tafel te gaan staan en een mop te vertellen voor gans het café dan doe ik da ook wel, zonder verlegenheid (beetje adrenaline wel natuurlijk, das logisch) maar inderdaad, ik hou niet echt van grote drukte, een propvol café is dan ook niet mijn ding. (zeker niet als er gerookt wordt, dan ben ik direct weg) Ik drink ook geen alcohol, dus zatte mensen kunnen mij ook allerminst boeien.
Trouwens, waar ga jij gaan kickeren? Anders kom ik es af om je in te maken![]()

