Archief - Hoe ziet je leven eruit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michaël_D

Legacy Member
Mja ik ben ook zoals GenesisX ook zo ee beetje verlegen in het begin :p mja ik ga nie uit en zit meestal op mene pc en dan voel ik me comfortabeler. via MSN chatten is toch zoveel leuker .. ok my life is boring :sad:

Jerryboy

Legacy Member
20/m/Blaasveld

'k zal zo ong een gemiddelde dag in men vakantie beschrijven want 't is elke dag anders.

9u opstaan, mail lezen, douche, eten.
10u30 fitness
12u eten
12u30 ff uitrusten voor pc (=muziek, forum, msn)
13u vertrekken voor activiteit van de dag (weg met vrienden, famillie, ...)

vanaf hier is het elke keer anders
ofwel ben ik tegen 18u thuis om te eten en kijk ik daarna ff tv of ga ik terug iets drinken met vrienden ofwel eet ik ergens anders.
meestal ga ik slapen tegen 24u maar dat hangt ook af van wat ik doe tijdens de dag en of ik uiga of niet.

'k heb natuurlijk ook van die dagen dat ik gewoon thuisblijf om een filmke te zien ofzo maar met dit weer kan ik gwn ni voor de pc blijven zitten.

Ether

Legacy Member
Voor de moment is m'n leven ook maar aan de saaie kant, veel maten die vakantiejob doen en ik nog niet, maar kben vooral aant uitrusten van de examens deze week :)

Michaël_D

Legacy Member
ik wordt 16 binnenkort en ik wil denkik liever ook een vakantiejob vinden en e wa geld verdienen :/ dan hebbik ten minste toch iets te doen :unsure:

PolletPoulet

Legacy Member
Ik heb tegenwoordig een té druk leven, ik kan het soms niet meer aan qua drukte maar het is echt wel fantastisch om altijd met mensen rondom je te werken.

In de vakantie heb ik niet echt een vast patroon van hoe mijn dag ingedeeld is!

Gisteren ben ik rond 7u opgestaan en heb ik nog een paard ingespannen om de warmte voor te zijn.
Rond 8u naar de bakker en rond 9:30u lekker gegeten en de krant wat doorgebladerd.
Om 9u ben ik eventjes naar het jeugdhuis geweest om de bare van de kickerkast te gaan vervangen.
Rond 10u eventjes naar mijn vriendin geweest die naar Griekeland vertrok.
13:30u weer lekker gegeten en wat in de sportkrant gebladerd.
14u stond een vriend van mij hier en hebben we wat in het zwembad liggen dobberen.
16u zijn we naar kerngroepvergadering vertrokken
17u nog wat in het jeugdhuis gehangen, gekickerd
19u thuisgekomen en gegeten
20u ben ik met de tienerwerking eventjes naar Lier geweest om daar wat ideetjes te gaan opdoen
22u nog een paard gaan inspannen
23u naar een vriendin gereden en daar wat blijven hangen
24u eventjes mail checken en mijn bedje inkruipen

Vandaag zit mijn dag weeral PROPVOL en als iemand iets vraagt om te gaan doen moet ik gewoon weigeren.

Ik rij paard, kerngroep jeugdhuis, tienerwerking, swap, jeugdwerking, kickeren, ...

Hiapoe

Legacy Member
GenesisX zei:
Wa doe je dan? Ga je dan ook uit en al? Ben curieus hoe anderen da doen, want ik en alleszins nog geeneen tegengekomen waar het zo erg mee gesteld is als met ik. En dan krijg je nog f*cking medelijden ook en vergeten ze je op de duur dat je bestaat :\ Typisch bekrompen mensen.

Niet omdat ik geen lief heb fzo, tis serieuzer. Alhoewel geen familiale problemen enzo. Puur vriendschappelijk, extreem verlegen (alleen in het begin), etc...

Ik denk dat je echt wel niet beseft hoe enorm veel mensen in dezelfde situatie zijn/ooit geweest zijn als jij.
Ik was ook zo als ik jouw leeftijd had.
Ik haatte pubers reeds toen ik zelf eigenlijk puber had moeten zijn... dus tijdens mijn leven tussen mijn 14 en 18 kwam ik nauwelijks in contact met mensen van mijn eigen leeftijd... die waren namelijk veelal een puber! :p

Ik leidde gewoon mijn eigen leven, alleen thuis, spellekes spelen, TV kijken, veel muziek spelen. Ik zou je aanraden een goeie hobby te zoeken die je alleen kan doen! En je niks aan te trekken van je leeftijdsgenoten op dit moment... Ik had wel enkele gelijkgestemde vrienden, en daar ging ik in de vakanties ook naartoe.
Bvb. Toen ik 16 was zag mijn vakantie er als volgt uit:
Opstaan, naar maat zijn huis fietsen, gans den dag Civilization 2 Gold spelen in multiplayer tegen elkaar (met seriele kabel :p) en tussendoor naar de tour de france op TV kijken. En dan kwam ik tegen 22uur thuis en kroop in mijn bed om de ganse 2 maanden van de vakantie alleen maar dat te doen! dag in dag uit!
Ne keer ge de 18 gepasseerd zijt, beginnen alle pubers zichzelf gevonden te hebben en zijn ze "volwassen" (de meeste toch ;)) en DAN kunt ge echt beginnen met interessante mensen te ontmoeten :)

PolletPoulet

Legacy Member
Hiapoe zei:
Ik denk dat je echt wel niet beseft hoe enorm veel mensen in dezelfde situatie zijn/ooit geweest zijn als jij.
Ik was ook zo als ik jouw leeftijd had.
Ik haatte pubers reeds toen ik zelf eigenlijk puber had moeten zijn... dus tijdens mijn leven tussen mijn 14 en 18 kwam ik nauwelijks in contact met mensen van mijn eigen leeftijd... die waren namelijk veelal een puber! :p

Ik leidde gewoon mijn eigen leven, alleen thuis, spellekes spelen, TV kijken, veel muziek spelen. Ik zou je aanraden een goeie hobby te zoeken die je alleen kan doen! En je niks aan te trekken van je leeftijdsgenoten op dit moment... Ik had wel enkele gelijkgestemde vrienden, en daar ging ik in de vakanties ook naartoe.
Bvb. Toen ik 16 was zag mijn vakantie er als volgt uit:
Opstaan, naar maat zijn huis fietsen, gans den dag Civilization 2 Gold spelen in multiplayer tegen elkaar (met seriele kabel :p) en tussendoor naar de tour de france op TV kijken. En dan kwam ik tegen 22uur thuis en kroop in mijn bed om de ganse 2 maanden van de vakantie alleen maar dat te doen! dag in dag uit!
Ne keer ge de 18 gepasseerd zijt, beginnen alle pubers zichzelf gevonden te hebben en zijn ze "volwassen" (de meeste toch ;)) en DAN kunt ge echt beginnen met interessante mensen te ontmoeten :)

Kom kom, dat is mooi om jezelf achter te verbergen maar dat is het dan ook.

jvc

Legacy Member
GenesisX zei:
Beeld je in dat ik bv geen maten heb, hier niets te doen heb de hele dag door en mij met niets kan bezighouden. Er zijn er hier zoveel (familie meestal) die constant zeggen dat ik eens naar een (jeugd)café of een fuif moet gaan. Maar hoe kan ik daar alleen binnenwandelen? Ik ben al zo'n verlegen type en al. Strand? Alleen? Woohoo.

Mijn leven was vroeger hetzelfde maar dan heb ik in het 6de wa deftige maten leren kennen en ging het al veel beter. Van gij zal da wel hetzelfde zijn, dat gebeurt allemaal onverwachts. Van de één iets vroeger als de ander maar het gebeurt, daar ben ik zeker van. gl

Momenteel verveel ik me ook wel deftig, veel maten doen vakantiejob al heb ik er nog genoeg over om mee af te spreken. Toch keer werk van maken :)

Michaël_D

Legacy Member
een hobby zoeken :unsure: mja ik zat vorige zomer heel den tijd binnen op een stom MMORPG te spele en nu zennik er allang mee gestopt en voor men examens speelde ik nog GW ma 'k ben er ook mee gestopt en nu weet ik nix meer te doen
en pfff ik weet nie echt wat er mij allemaal interesseert koers(tv dan),voetbal (me e paar maten soms is gaan voetballen ma ik suck daar in) en kluister graag naar muziek (hardstyle,jump,techno,...) mja en dan is gaan fietsen alleen en meestal pc maar een vaste hobby hebbik nie :/

Emu

Legacy Member
Werkdag:

Opstaan, Eten en verzorgen 6.45 - 7.15
Verplaatsen werk 7.15 - 8.30
Werken en forums bezoeken 8.30 - 17.00
Naar huis gaan 17.00 - 18.30
Eten 18.30-19.15
Sport 19.15 - 21.00
PC/Muziek ea 21.00-23.00 (kan soms uitlopen tot 00.00)
TV 23.00 - 00.00 (meestal nieuws, een goei serie of national geographic)

Weekend:

Te afwisselend, maar voor 12.00 uur ben ik zelden uit mijn bed :)

Hiapoe

Legacy Member
PolletPoulet zei:
Kom kom, dat is mooi om jezelf achter te verbergen maar dat is het dan ook.

Het is geen kwestie van verbergen hoor... Ik ben nooit ongelukkig of depressief geweest dat ik toen zo leefde, ik heb me rotgeamuseerd! En ik heb er ook niks aan overgehouden. Ik ben eigenlijk tamelijk sociaal, en ik ben helemaal niet verlegen.
En ik ben nog altijd tevreden dat ik het zo gedaan heb toen!! Ik heb nu nog altijd een mooi leven.

Met sociaal zijn bedoel ik dat ik gerust tegen éénieder kan beginnen babbelen zonder probleem... en als je mij vraagt om in een propvol café op de tafel te gaan staan en een mop te vertellen voor gans het café dan doe ik da ook wel, zonder verlegenheid (beetje adrenaline wel natuurlijk, das logisch ;)) maar inderdaad, ik hou niet echt van grote drukte, een propvol café is dan ook niet mijn ding. (zeker niet als er gerookt wordt, dan ben ik direct weg) Ik drink ook geen alcohol, dus zatte mensen kunnen mij ook allerminst boeien.

Trouwens, waar ga jij gaan kickeren? Anders kom ik es af om je in te maken ;)

GenesisX

Legacy Member
@Hiapoe
Ik zoek gewoon maten die ongeveer dezelfde visie op het leven hebben. Nie gewoon feeeeesteuhhh en zuipen tot ge derbij dood valt fzo. Maar een voorbeeld mjah.

Ik leid nu ook mijn "leven". Ik doe geen klop op sociaal vlak. Ik ga soms eens naar familie fzo. Maar das ook da. Ik zie hier geen kat over straat lopen van mijn leeftijd. Zitten die dan allemaal thuis of op het strand fzo? Der is hier in de wijde omtrek geen klop te doen en ik vind hier totaal geen leeftijdsgenoten. Soms op de fiets zo iemand, moet ge daar dan achter gaan lopen en die ervan duwen en dwingen om een gesprek te starten fzo?

Ik heb hier een "maat" van een paar jaar geleden in de klas. Die stoeft dan dat hij naar fuiven gaat enzo en ik niks doe.

Maar zoiets kan toch nie normaal zijn? Ik voel mij nu echt abnormaal omdat ik geen maten heb, geen hobby heb, etc... Misschien iemand eventueel een hobby die ik kan doen? Als ge zo in team moet spelen dan bent ge weer een nieuweling en al.

Mja ... life's hard eh :)

GMotha

Legacy Member
22/m

Elke weekdag opstaan, douchen, drinken, fietsen naar bushalte (kuttigste stuk van de dag, ik haat fietsen), bus naar a'pen, daar een paar broodjes halen (ik kan niet eten als ik pas wakker ben) en dan zo'n 8u werken (varieert, we werken met klokuren. Dus kan ik maandag bijv een uur overwerken om vrijdag een uur vroeger te stoppen). 's avonds eten, "whatever I feel like" doen, douchen en slapen.

Vrijdagavond stop ik gewoonlijk rond 4u met werken. 's Zomers nog een snel terraske met een paar collega's. Daarna naar één der vrienden om daar te eten en voor te bereiden op de vrijdagavondroutine: het café (of er moet een interessant feestje ofzo zijn). Dan naar huis (eventueel eerst nog een pita of fritten te hebben gegeten) en de TV nog voor een uurke op. Douchen, maffen.

Zaterdagen: opstaan rond de middag, namiddag "whatever I feel like" (onderandere: winkelen, soms gamen, cinemake, creatieve uitspattingen botvieren of een andere vrolijke tijdsverspilling met de vrienden), meestal ook s'avond nog een caféke.
Zondag is mijn passieve dag, ik heb nood aan luiheid in de week.

Lege Doos

Legacy Member
tleven op zen eigen is ten eerste al supersaai :sleep: , tenzij ge zeer veel geld hebt uiteraard....

fuiven en dancings zijn ook saai
veel mensen zijn saai (snobs) vooral ier in de buurt ziet ge nix anders

tenige da ik gedaan eb van de vakantie is wa mee de maten rondhangen bij hun thuis en ewa voetballen
daar kijk ik nog naar uit eigenlijk, eind juli begin seizoen van de voetbal, maar ook daar zitten er veel saaie mensen (snobs)

en verder ewa dvd's en computer

Jerryboy

Legacy Member
mja je moet gewoon zien dat je dingen gaat doen waar je veel mensen leert kennen.

Ik heb zo'n stuk of 8 goeie vrienden en vriendinnen ier dicht in de buurt maar dat zijn mensen waar ik 2 keer in de week mee wegga ofzo, zij zitten blijkbaar ook liever binnen dan buiten. maar de meeste mensen heb ik leren kennen bv op sportkamp of in de muziekschool, op de fitness, school, kaj, ...

als je aan zulke dingen gaat meedoen dan leer je zowiezo enkele mensen kennen waar je in de vakantie dingen mee kan doen. op voorwaarde dat je dan ook beetje sociaal gaat doen en buiten wil komen natuurlijk.

is maar wat ik ervan denk ej ;)

PolletPoulet

Legacy Member
Hiapoe zei:
Het is geen kwestie van verbergen hoor... Ik ben nooit ongelukkig of depressief geweest dat ik toen zo leefde, ik heb me rotgeamuseerd! En ik heb er ook niks aan overgehouden. Ik ben eigenlijk tamelijk sociaal, en ik ben helemaal niet verlegen.
En ik ben nog altijd tevreden dat ik het zo gedaan heb toen!! Ik heb nu nog altijd een mooi leven.

Met sociaal zijn bedoel ik dat ik gerust tegen éénieder kan beginnen babbelen zonder probleem... en als je mij vraagt om in een propvol café op de tafel te gaan staan en een mop te vertellen voor gans het café dan doe ik da ook wel, zonder verlegenheid (beetje adrenaline wel natuurlijk, das logisch ;)) maar inderdaad, ik hou niet echt van grote drukte, een propvol café is dan ook niet mijn ding. (zeker niet als er gerookt wordt, dan ben ik direct weg) Ik drink ook geen alcohol, dus zatte mensen kunnen mij ook allerminst boeien.

Trouwens, waar ga jij gaan kickeren? Anders kom ik es af om je in te maken ;)

Ik zit in het mechelse vooral, Sint Katelijne Waver/Mechelen/Duffel/Rumst! Meestal in Sint Katelijne Waver en Mechelen.
(De laatste van het forum die dat tegen me zei heeft 3 - 11 op z'n kas gekregen, HE BOOZZI!)


@GenesisX en andere

Nu, moeilijk om vrienden te maken is het niet hoor. Ga eens op CM-kamp ofzo, dat is altijd zéér leuk en ik leerde er ook een bom vrienden kennen elke keer ik ging.
Je moet gewoon niet verlegen zijn, het is makkelijker gezegd als gedaan maar het is zo. Je moet je er gewoon kunnen overzetten.

3 dagen geleden kwam ik ook nog in een café binnen waar ik nog NOOIT was geweest en ook NIEMAND kende en gewoon pilsje gevraagd, afgeklopt op de kickerkast, iemand gezocht die mee wou spelen, gewoon vragen!
Op het einde van de avond zat ik aan een tafeltje met 7 mensen moppen te vertellen.
En als ik er dan eergisteren kwam werd ik hartelijk ontvangen!

JohnDodger

Legacy Member
16/M/Limburg .

Nu met de vakantie :
Door de week sta ik rond half 12 op (De helft van de dag al verspeelt aan slapen)
Ik eet altijd dezelfde cornflakes, al 3 jaar lang welliswaar.
Dan ga me douche en als ik me fit genoeg voel kijk ik wel eens uit het raam en zie ik alle kindjes buite in de hitte spelen.
Dan kruip ik achter men PC tot 9 a 10 uur (World of Warcaft) met de blazer langs op full speed
'S avonds smeek ik mijn pa om me naar de videowinkel te rijden voor wat DVD's te huren (Ik kan niet meer fiesten en ik ben te lui). Ik huur altijd 3 DVD's.
Ik kijk die.
En dan ga ik slapen en begint de hele cirkel opnieuw :)

CAS

Legacy Member
F3nceR.: Ge hebt iets tegen snobs zeker :p

Ik amuseer mij wel int algemeen. Planning hebbek ni echt, tijdens de week 8u per dag werken, dus daar zijde wel een 10u aan kwijt, en afhankelijk van mijn uren, ofwel ervoor gewoon wa op pc zitten (te weinig tijd om iets deftigs te doen) en erna wa weggaan.

Tijdens de weekends proberen de mensen te zien dak tijdens de week ni heb kunnen zien, en meestal wel eens naar de karting enzo.

aja, ben 20/M/O-vl

Vitabis

Legacy Member
bij mij ist ook meestal hetzelfde :sleep:

slapen tot 7.20u
klaarmaken + eten
werken van 8.30-17.00
naar huis gaan
eten klaarmaken of bij mijn ouders gaan eten
powertraining, zwemmen of pc + tv kijken of boodschappen doen
slapen rond 23.30
elke dag ...

weekend:
vrijdag niks, soms snookeren
zaterdag niks doen, soms boodschappen of andere dingen, 's namiddags zwemmen als het goei weer is, anders pc
's avonds efkes naar ne vriend en dan op café
zondag's uitslapen + niks doen heel den dag (soms zwemmen)
's avonds pc + tv
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan