Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DekadeZ zei:Ik kom toch gemakkelijk aan 30gig / maand hoor
ad:
Block zei:Dat varieert enorm maand per maand. Vorige maand 2gig van de 50gig opgebruikt(scarlet). Maar het kan evengoed dat er maanden dat ik de 50gig ongeveer haal. Bijbetalen voor volume doe ik niet, is belachelijk duur bij scarlet 1 euro voor één gig.
Ik vraag me wel af waarom niet meer mensen overschakelen van provider, als je hier leest dat er zoveel mensen zijn met een hoog verbruik?

Dommel zei:blabla .... we have decided to increase the included bandwidth in our netconnect account as of 01/07/2007 to 75gb. As of that moment the traffic used in the so called "happy hours" will only be counted for 50% instead of 60% and the rate for extra transfer will lower from 0.4 euro/gb to 0.3 euro/gb. The maximum limit of buying extra gb at this reduced cost will also be lifted. The included transfer in our netconnect plus account will be increased at that same date to 150gb.

p!mp zei:hiep hiep hoera![]()
