Bloob
Legacy Member
handelsguru zei:even over die limiet van 10 000 euro,
ik heb gelezen dat dit ook kan aangegeven worden wanneer verschillende stortingen samen 10 000 euro vormen.
Bij mij zijn het wel 100 stortingen per maand maar ik haal er alles weer af dus mijn rekening blijft steeds op 0 staanmaar ik vraag mij nu af of ze ook de geldstroom gaan natrekken? Want stel dat ze mij "pakken" en komen met het feit dat er het voorbije jaar 60 000 euro is gestort en terug afgehaald heb ik wel een probleem...
pff het is niet makkelijk tegenwoordig om wat zaken te kunnen doen zonder papierwerk te gaan invullen![]()
60000 zonder te werke?
Wa hebt gij gedaan man?
maar ik vraag mij nu af of ze ook de geldstroom gaan natrekken? Want stel dat ze mij "pakken" en komen met het feit dat er het voorbije jaar 60 000 euro is gestort en terug afgehaald heb ik wel een probleem...
