W!mpix
Legacy Member
Naar aanleiding van deze link:
https://www.beyondgaming.be
begon ik mij af te vragen hoe strafbaar kopieren of modden eigenlijk is. ik zie daar staan "boetes tot 500.000 euro", maar ik ken niemand in mijn omgeving die ooit zo'n boete heeft gehad, terwijl iedereen vrolijk talloze liedjes/games downloadt.
Kent iemand een ander persoon die hiervoor veroordeeld is geworden, en hoe is die dan betrapt? En kan men je echt veel aandoen als minderjarige, want dan zou feitelijk iedereen bestraft kunnen worden.
ikzelf heb de indruk dat er een soort gedoogpolitiek wordt gevoerd, het mag eigenlijk niet, maar we weten dat het gebeurt en we doen er niets aan. Klopt dit?
Moest er zo'n thread bestaan, sorry dan, heb thans gezocht.
https://www.beyondgaming.be
begon ik mij af te vragen hoe strafbaar kopieren of modden eigenlijk is. ik zie daar staan "boetes tot 500.000 euro", maar ik ken niemand in mijn omgeving die ooit zo'n boete heeft gehad, terwijl iedereen vrolijk talloze liedjes/games downloadt.
Kent iemand een ander persoon die hiervoor veroordeeld is geworden, en hoe is die dan betrapt? En kan men je echt veel aandoen als minderjarige, want dan zou feitelijk iedereen bestraft kunnen worden.
ikzelf heb de indruk dat er een soort gedoogpolitiek wordt gevoerd, het mag eigenlijk niet, maar we weten dat het gebeurt en we doen er niets aan. Klopt dit?
Moest er zo'n thread bestaan, sorry dan, heb thans gezocht.
ik denk da ik liever de boete zou hebbe dan de toorn van m'n ouders 



